Nl10 QTo

• dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      button opent en heeft in het verleden vaak laten zien dat ie vanaf BU graag de blinds steelt dus besluit te callen

Ik check en button plaats een obv standaard c-bet, ik call hier heb een gutshot en vermoed niet dat villain hier veel hit misschien een paartje

Turn: ik check en villain checkss

River: ik check op de hoop dat villain een bet maakt maar hij hapt niet toe

1) had ik de river niet beter kunne betten en zo ook de turn?

IPoker, $0.05/$0.10 No Limit Hold'em Cash, 9 Players
      Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Hero (BB): $10 (100 bb)
      UTG+1: $7.75 (77.5 bb)
      UTG+2: $10.09 (100.9 bb)
      MP1: $10.63 (106.3 bb)
      MP2: $9.82 (98.2 bb)
      MP3: $2.60 (26 bb)
      CO: $10 (100 bb)
      BTN: $5.56 (55.6 bb)
      SB: $2.60 (26 bb)

Preflop: Hero is BB with T:spade: Q:club:
      6 folds, BTN raises to $0.30, SB folds, Hero calls $0.20

Flop: ($0.65) K:diamond: 9:spade: 3:club: (2 players)
      Hero checks, BTN bets $0.32, Hero calls $0.32

Turn: ($1.29) T:club: (2 players)
      Hero checks, BTN checks

River: ($1.29) J:spade: (2 players)
      Hero checks, BTN checks

Results: $1.29 pot ($0.08 rake)
      Final Board: K:diamond: 9:spade: 3:club: T:club: J:spade:
      Hero mucked T:spade: Q:club: and won $1.21 ($0.59 net)
      BTN showed 9:heart: A:diamond: and lost (-$0.62 net)
  • 2 antwoorden
    • RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      Ik ben zelf pas een weekje bezig, dus mensen als ik onzin praat corrigeer me :D

Je zegt dat villian graag stealt dus je zou kunnen overwegen om te 3betten afhankelijk van hoe vaak villian stealt ikzou hier dan zelf liever 3betten omdat ik anders OOP moet spelen en vaak zal moeten c/f. Op de flop zou ik denk ik gewoon folden aangezien ik hier geen odds krijg om te callen en je met een tien of een Q op de turn OOP nog steeds niet lekker zit denk ik zomaar. River weet ik niet zo goed aangezien villian behind checked op de turn denk ik dat hij gewoon opgeeft met Ax of een lage PP of zoiets. In dat geval gaat hij een bet niet callen en zou je hem nog kunnen laten bluffen?

Voor de volgende die reageert zou die ook op mij willen reageren :D
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Preflop callen kán, maar liever niet :) . Tenzij je echt reads/stats hebt dat villain bv. flop c-bet, turn behind checkt en foldt op een riverbet...maar daar heb je echt een flinke sample voor nodig.

Dus ik zou hier veel liever 3betten of folden.

As played vind ik je call op de flop erg marginaal. Je hebt een gutshot...that's it. Je vermoedt dat hij niet veel heeft (hoe kan je dat ooit weten?)...maar zelf heb je ook niks...je beat nog niet eens A-high.

De turncheck is dan prima.

Op de river zou ik altijd betten aangezien villain, na zijn turncheck, niet veel heeft en ook heel vaak behind zal checken.

Maar Dutchy, probeer aub niet te snel te veronderstellen dat iemand "niks heeft". Tenzij je zijn hand kan zien, kan je dat niet weten. Je geeft hem altijd een range van made hands en een range van blufs. En het probleem is dat je hier zelfs geen bluf beat met Q-high. Dus als je besluit te bluffen dan kan je beter de flop c/r met equity.