Everest poker: 500$ bonus

• drlrz1
      drlrz1
      Bronze
      Hey weer forum. Ik speel nu al +- een week in Everest Poker, niet heel veel enkel wanneer ik tijd heb. Heb al 50 van de 1000 summit points behaald voor de 50$ bonus dus ik denk dat het gaat lukken in 120 dagen om alle 1000 SP te behalen als ik nog wat meer speel. Momenteel sta ik ongeveer broke-even.

Mijn vraag gaat nu over de 500 $ bonus die je kan krijgen bij een deposit (van min. 10$ ).
      Voorwaarden op deze site beschreven vind je hier:
      http://nl.pokerstrategy.com/everest-poker/download/

Er staat dat ik 1000VIPPS (of PSVIP600) moet invullen om deel te nemen aan die bonus. Maar dan geschreven dat het gaat om een 1000$ stappenbonus en niet 500$. Gaat het om dezelfde bonus? Voldoe ik dan ook aan de 1000$-toernooi entree + extra bonuspunten?
  • 2 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey drlrz1,

Mooi om te zien dat het goed gaat met het verzamelen van de Summit Points.
      De bonuscode PSVIP600 is verkeerd en moet niet in die handleiding vermeld worden. Ik zal dit dan ook direct even gaan aanpassen.

Voor de storting moet je de code 1000VIPPS gebruiken en je krijgt dan een bonus van $1.000 die je in stapjes vrijspeelt zoals beschreven staat in de handleiding.

Alvast veel succes met de bonus (En bedankt voor het melden van de fout :s_cool: )
    • drlrz1
      drlrz1
      Bronze
      Heyla Lanfear81,

Is graag gedaan, ik wist zelf niet dat het een fout was :)

Ff'kes mijn vooruitgang bespreken voor wie hier info uit kan halen:
      Ik heb uiteindelijk geen code moeten gebruiken, wat hier ook staat uitgelegd in de site. Als je de 50 $ bonus hebt gekregen via Pokerstrategy (PSFREE50) krijg je al alle voordelen bij een first deposit zonder een Coupon Code te hoeven gebruiken.
      Van de bonus had ik circa 42 dollar over en heb 28 dollar zelf toegevoegd aan mijn account.
      Welke voordelen behaal je met een first deposit van min. 10$?

-De exclusieve 500$-bonus die je met het verdienen van Summit Points direct op jou account krijgt (hiervoor heb je alleen 30 dagen. elke summit point = 0.06 $ --> 1$ is ong. 16.67 SP) . Aardig meegenomen maar zeer onwaarschijnlijk dat je de hele bonus uitkeert in 30 dagen.

- 30 Super e-tickets. Klinkt spectaculair maar is eigenlijk maar een 500$ guaranteel freeroll tournament genaamd de Daily Grand. Is alleen maar één keer per dag beschikbaar. Hiervoor heb je ook enkel 30 dagen dus eigenlijk 30 tickets voor 30 tournaments. Max. winst is +- 60 dollar voor 1ste plaats.

- Verzameling van Summit-Points gaat (veel) sneller na een deposit heb ik waargenomen.

Ik zit momenteel aan 120 $, dus ongeveer 50 $ winst vooral behaald met 0.15/0.25$ omaha cash. Mijn aantal Summit Points is 200 dus enorme vooruitgang in 2 dagen. Op naar de 1000 SP!
      Als ik meer nieuws heb onderweg bv. als ik een nieuwe bonus kan bemachtigen, laat ik het weten voor wie geïnteresseerd is.