NL5 KTo CO vs BU 3bet, 4bet steal reactie

• timbo158
      timbo158
      Bronze
      Villain speelt 21/18 WTS = 10% over 173 handen AF=6,5 en 3bet is 10% (sample = 21 handen)
      Achteraf gezien is het sample voor 3bet dus een beetje klein.

Villain 3bet mij vanaf de BU en ik zie hem hier ook 3bet bluffen (ik verkeek me ook op de 10 %, maar een 21/18 speler zou dit zeker kunnen)
      Ik heb een mooie blocker met mijn K en misschien ook T (voor TT) dus besluit te 4bet bluffen. sizing goed?

Villain called, welliswaar IP maar toch gek. Ik hit mijn flop extreem goed dus besluit een standaard c-bet te maken op zo'n board aangezien ik hier altijd een call verwacht van AA/KK/QQ/JJ. Ik zie hem hier geen AK/AQ hebben op het eerste gezicht omdat ik hem als een denkende speler beschouw, een 4bet callen met AK lijkt me wel heel loose ook al is het IP. Helaas fold Villain, soul read van zijn kant of maak ik een fout of wat?

PokerStars - $0.05 NL (6 max) - Holdem - 6 players
      Hand converted by PokerTracker 3

MP: $5.07
      Hero (CO): $7.23
      BTN: $5.37
      SB: $2.39
      BB: $13.32
      UTG: $4.79

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.05

Pre Flop: ($0.07) Hero has K:club: T:spade:

fold, fold, Hero raises to $0.15, BTN raises to $0.45, fold, fold, Hero raises to $1.10, BTN calls $0.65

Flop: ($2.27, 2 players) T:diamond: T:heart: 5:club:
      Hero bets $1.10, fold

[spoil]Hero wins $2.18
  • 3 antwoorden
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      Ik zou de T niet echt als een blocker beschouwen omdat ik deze speler niet zie 5 bet/all in gaan met TT. Imo is K10o OOP te zwak voor een 4 bet en zoals je zelf zegt qua sample ga je hier niet veel FE vinden. Omdat je OOP zit zou ik sizing iets groter maken naar 1,20 a 1,25.
      Ik zou hier gaan voor een check op de flop omdat je bij een checkbehind van villain het geld er nog kan inkrijgen op turn en river. Daarnaast geef je villain in het geval van overs de kans om mss zelfs nog te hitten.
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Std fold na 3bet imo

Xeno
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey Timbo

Dit is dynamiek afhankelijk want het gaat het er meer om hoe je hem ziet 3bet bluffen etc.

Ik denk dat je met een K, 25% AK & 50% KK blocked. Ik denk dat een 4bet hier wel kan als je image vrij tight is bijvoorbeeld

De Flopheb je een SPR van 2 dus je kan de Flop checken of superklein betten in de trend van een blockbet achtige sizing. Denk zelf dat ik hier check, je hebt immers een hammerlock nu :)

Mvg,
      Gerv