beveiliging van een betaling

• giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      Ik maak net voor het eerst een betaling in orde met neteller. Dit deed ik door via 888 cashier mijn account id en security id door te geven. Dit was voldoende en de betaling is rond, kan 888 poker niet mijn inlog gegevens zien.

Ik vindt het veiliger overkomen als ik gewoon inlog op mijn neteller account en dan de betaling in orde maak.

Tweede vraag als iemand die dus mijn account id en security id hebben kunnen ze geld overschrijven.

Als ik namelijk op neteller wil inloggen moet ik ook mijn password geven en die weet niemand.

Vind maar rare manier van betalen.
  • 2 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Daarom moet je je security ID altijd geheim houden

iig vind ik Skrill beter want dat gaat wel via het traditionele inloggen + RSA token
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gerv
      Daarom moet je je security ID altijd geheim houden

iig vind ik Skrill beter want dat gaat wel via het traditionele inloggen + RSA token
      dat ga ik dus meteen even doen, nu staat die mail met al die gegevens gewoon in me inbox omdat ik dacht dat je ook altijd ww nodig had bij een betaling. Wel vaag dat ze niet ook om je ww vragen als je betaling rond wil maken. Als iemand nu je mail account hacked kunnen ze zo geld overmaken.

Sowieso goed om te weten dat hun zo werken kan ik er rekening mee houden in de toekomst.