Strategie in relatie tot de limieten???

• RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      Ik vroeg me af vanaf welke limiet, en of het eigenlijk zinvol is om me bezig te houden met silverstrategie wanneer ik speel op NL2??

Ik wil me echt gaan houden aan het BSS BRM en ben nog op NL2 bezig. Heb inmiddels alle artikelen van bronze uitgeprint gelezen, aardig gesnapt, video's meerdere malen bekeken en mn BR wordt langzaam aan steeds iets groter.

Ben alleen bang dat het op NL2 geen zin heeft om de advanced charts enzo te gebruiken aangezien dit tegen de vissen waarschijnlijk toch niet +EV zal zijn toch? Zijn er silver artikelen waar je op NL2 wel wat aan kan hebben?

En nog een laatste vraagje. Ik hoor vaak mensen zeggen dat ze af en toe een shotje wagen op een iets hogere limiet. Wat is hier eigenlijk het nut van? En is dit aan te raden?
  • 5 antwoorden
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      silver artikels zijn zeker ook zinvol voor NL2. Je kan moeilijk zeggen vanaf deze limiet ga ik deze strategie gebruiken (je moet zelf de balans vinden, de artikels zijn ook maar hulp en ondersteuning).
      en shots nemen is goed omdat je op een hogere limiet veel meer bijleert en als je dan hopelijk na verloop van tijd deze limiet kan beaten dan krijg je een grotere BR ;) .
      Je wil toch niet heel je leven NL2 spelen :coolface: ?
    • RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      Tuurlijk wil ik een grotere BR :tongue: Ik wil alleen niet busten vandaar dat ik me aan het BRM houdt.

Wat betreft de artikelen heb ik alleen het idee dat door de silver artikelen ik meer fancy moves ga maken die geen zin hebben tegen de vissen. Maar goed ik zal wanneer het kan wel gewoon ermee beginnen en kijken wat toepasbaar is en wat niet nodig is op NL2.
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      lees deze thread even over aggressief bankrollmanagement

verder; tot nl50 kun je het beste ABC-poker spelen imo. Zorg dat je vanaf nl10 ook wat meer gaat letten op tafelselectie (2 vissen aan tafel, waar je het liefst ook nog positie op hebt). En blijf rustig door spelen, en bijleren en je zult best snel op nl10 zitten.
    • RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
      lees deze thread even over aggressief bankrollmanagement

verder; tot nl50 kun je het beste ABC-poker spelen imo. Zorg dat je vanaf nl10 ook wat meer gaat letten op tafelselectie (2 vissen aan tafel, waar je het liefst ook nog positie op hebt). En blijf rustig door spelen, en bijleren en je zult best snel op nl10 zitten.
      Heey Chivaz1 bedankt man :D Goede thread. Denk dat ik gewoon rustig door blijf spelen op NL2 en vanaf nu gewoon een tafeltje erbij pak van NL4 ofzo en kijken hoe het gaat om vandaar uit steeds een tafeltje meer te pakken. Daarnaast denk ik dat ABC nog het beste is nu, kan wel fancy moves gaan maken op NL2 maar dat snapt toch niemand daar.
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      shotje nemen is bv als je normaal 4 tafels speelt op nl25 je nu 3 tafels speelt op nl25 en dat je de meest fishy tafel van nl50 er bij pakt.

Afhankelijk van waar je je zelf lekker bij voelt kan je dit doen als je tussen 20 24 stacks hebt voor deze hogere limiet (die je eigenlijk bankroll technisch pas mag spelen als je 25 stacks hebt).

Dit is hoe ik shotjes nemen altijd heb gedaan, je moet gewoon geluk hebben. Ik heb zelf nl100 gewoon over geslagen omdat ik op nl200 zo goed van start ging na een paar shotjes.