Welke pokerroom met rakeback kiezen?

• Urbanpoi
      Urbanpoi
      Bronze
      Momenteel speel ik op een poker room met een VIP-systeem. Ik speel FR NL2 en begin over te stappen naar NL4. Omdat ik nog microstakes speel heb ik het gevoel niets uit deze VIP systemen te halen en denk ik dat rakeback profitabeler is.

Nu vroeg ik mij af welke van deze sites met rakeback goed zijn om op te spelen op de microlimieten (fishy players, voldoende trafic, ...). Hebben jullie hier ervaring mee?

:club: PKR: zo heb ik gelezen dat er wel wat fishy spelers op de lagere limieten zijn en de rake er maandelijks word uitbetaald. Hun eigen site zelf vind ik wel heel onhandig en hier kon ik ook weinig informatie op terugvinden.

:club: 24h poker: hier word de rake 2x per maand uitbetaald en moet je minimaal 66.67 euro aan rake genereren. Nu weet ik wel niet of ik hieraan kom. Dus maandelijks zoals bij PKR zou voor mij beter zijn. Maar hun site is wel heel overzichtelijk en hier kon ik al het nodige op terugvinden.

:club: Andere: zoals pokerheaven, cake poker, ladbrokespoker, unibet

Welke zouden jullie aanraden en waarom?

Naast deze rakeback verdien je toch nog punten op deze sites, is dit enkel om je first deposit bonus vrij te spelen of nog voor andere zaken naast de rakeback. Dit is voor mij niet helemaal duidelijk.

Alle info/feedback is welkom, thx.
  • 7 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Urbanpoi,

Ook bij PokerHeaven is er een minimum bedrag voor het activeren van de rakeback (100 euro/maand), dus dat is in jouw geval nog niet ideaal, omdat dat op je huidige limiet toch lastig wordt.

Unibet lijkt me momenteel voor jou dan de beste keuze, omdat je daar vast 30% loyaliteitsbonus krijgt. Bij Ladbrokes hangt dit nog af van je maandelijkse rake, die wederom op jouw limiet nog te laag ligt voor de maximale rakeback.

Unibet is qua traffic en je plannen om door te groeien wat beter dan Cake Poker, hoewel je daar op je huidige limieten ook genoeg tafels vindt.

Groetjes,
      Rene
    • Urbanpoi
      Urbanpoi
      Bronze
      Hey Lanfear,

Dus op unitbet krijg ik sowieso 30% Bv. ik maak op een maand maar 10 euro rake dan krijg ik 3 euro terugbetaald.

Maar naast deze rakeback kan je er toch nog voor bepaalde zaken VIP punten verdienen Bv. http://nl.unibet.com/poker/de-unibet-pokerclub-1.32535 .

Werkt dit samen met de rakeback of hoe zit dit juist?

groet,
      Urbanpoi
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      heyhey,

Nee, het is in principe zo, dat iedereen die via PokerStrategy.com speelt, altijd in het hoogste niveau van de VIP-club zit. Zodra je je aanmeldt via ons, ben je dus altijd platinum, zelfs als je maar 10 euro per maand raket.

Wel is het zo dat wanneer je veel raket, dat er bovenop de 30% nog het live-tourneyfund komt, waarmee je 10 tot 20% extra rakeback kunt verdienen.
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Bronze
      Hoi,

Nog een vraagje.
      Is het ook mogelijk om bij unibet een andere bonus te krijgen dan die 1000EUR. Of is dit de enige mogelijkheid?
      Die is nl. nogal moeilijk vrij te spelen voor vissen als ik!

Groet,
      Ad.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Ad,

Normaal gesproken krijgen onze leden bij hun storting automatisch de 1.000 euro bonus. Wanneer je graag een kleinere bonus wilt, dan kun je het beste na je aanmelden en voor het maken van de storting even contact opnemen met Unibet om te vragen of je in plaats van de grote bonus de kleinere bonus van 100 of 300 kunt krijgen.

De bonus van 100 euro speel je vrij in stappen van 10 euro, bij de 300 euro bonus zijn dit stappen van 30 euro.
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Hey Ad,

Normaal gesproken krijgen onze leden bij hun storting automatisch de 1.000 euro bonus. Wanneer je graag een kleinere bonus wilt, dan kun je het beste na je aanmelden en voor het maken van de storting even contact opnemen met Unibet om te vragen of je in plaats van de grote bonus de kleinere bonus van 100 of 300 kunt krijgen.

De bonus van 100 euro speel je vrij in stappen van 10 euro, bij de 300 euro bonus zijn dit stappen van 30 euro.
      Bedankt! Jep, zal dat vragen!
      Ja, die 100 EUR lijkt me meer haalbaar in 60 dagen.
      1k is nogal onhaalbaar.
    • Urbanpoi
      Urbanpoi
      Bronze
      hey lanfear,

Ik heb mijn vraag verplaatst naar dit forumdeel aangezien het er specifiek is voor gemaakt.
      Partnerrooms: waar kan ik best terecht?