NL25 - marginale call + fold met TT?

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Dit was echt een d@#ds//^^é hand... Was zo borderline vond ik.

Dit is zijn 2e hand bij me aan tafel.. Het is een midstack dus hij zal wel redelijk loose 3betten? Denk dat ik vanaf MP niet profitabel kan 4betten tegen een standaard midstacker?? En een fold is ook te weak dacht ik.
      Ik call dus voor pairvalue. Plan is om sowieso broke te gaan op board met undercard en sowieso niet op A/K high boards.

Q/J high boards daarop moet ik denk ik altijd de flopcbet callen?

Maar dan shovet hij alsnog de turn... Dit kan hij volgens mij niet doen met een hand slechter dan het mijne dus ik vind toch nog de crying marginale nitty fold :P

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 9 players - View hand 1648228
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $25.00
      UTG+1: $25.35
      Hero (UTG+2): $25.00
      MP1: $43.80
      MP2: $24.05
      CO: $10.00
      BTN: $20.34
      SB: $9.00
      BB: $22.54

Pre Flop: ($0.35) Hero is UTG+2 with T :club: T :spade:
      2 folds, Hero raises to $1, 4 folds, SB raises to $2.25, 1 fold, Hero calls $1.25

Flop: ($4.75) Q :heart: 5 :diamond: 3 :club: (2 players)
      SB bets $2.50, Hero calls $2.50

Turn: ($9.75) 8 :heart: (2 players)
      SB bets $4.25 all in, Hero folds
  • 4 antwoorden
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Dit is pre denk ik gewoon een fold, je kan niet setminen en je staat achter tegen de range van een unknown die een UTG 3bet, ik zou hem hier respect geven en folden.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ja tligt allemaal dicht op elkaar... Maar zo een midstacker 3bet vrij loose denk ik en vandaar denk ik dat mijn TT net genoeg equity had om te callen... Zit MP1 eigenlijk (8man aan tafel).
      En tuurlijk kan ik niet setminen. Doe het eerder gewoon voor de value van TT zelf.

Maar denk dat het idd erg close is en ik deze spot miss beter uit de weg ga
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Zo loose zal een midstacker nu ook niet gaan 3 betten oop vs een openraise vanuit early position. En zelfs als ie loose kan je er niet veel tegen gaan doen, dat is nu juist de kracht van een midstack.
      Met TT is de kans dat er een overkaart op de flop komt 71%, en dan is het altijd raden naar wat je moet doen, en als er geen overcard komt sta je nog steeds niet sterk, dus preflop folden is hier inderdaad het best als je niet veel info hebt over villain
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oké :P Was dus echt vrij slecht bezig :facepalm:

En nice job rik ;)