Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Holdem manager All-in Ev

• MichaelBossie
      MichaelBossie
      Bronze
      Goedemiddag allemaal,

ik gebruik sinds deze maand holdem manager ( free trial )
      bij het bekijken van mijn touremant winning graph zag ik mijn All-in Ev en stuk hoger ligt dan mijn winstlijn.
      nu heb ik wel een aantal bad-beats gehad vorige week dus waarschijnlijk is dat de verklaring

mischien wel handig om te melden is dat $3,50 9-mans sit 'n go's speel op PS.

Vorige week 73 games gespeeld.

Winnings: - 2,73
      All-in Ev: + 322,33

Kan ik hier uit opmaken dat ik wel goed speel, maar simpelweg gewoon pech heb gehad of is het niet verstandig om deze lijn te gebruiken voor beoordelingen van je spel?

ik heb even een printscreen gemaakt zodat jullie het beter kunnen beoordelen

alvast bedankt voor de moeite

groet Michael

[IMGm]http://i44.tinypic.com/k9ua2f.png[/IMGm]
      [IMGm]http://i40.tinypic.com/2d949zb.png[/IMGm]
  • 2 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey MichaelBossie,

Sorry voor het late antwoord!
      Het is wel een interessante vraag waarover ViperPP een paar dagen geleden een post gemaakt heeft waarin hij uitlegt hoe deze grafiek "berekend" wordt.

Je kunt de uitleg hier teruglezen:

Rene
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      daar klopt geen zak van. Kdenk dat Hem2 niet zo goed werkt op dit punt. Toevallig geen KO SnG gespeeld, want ik heb dit ook. Tel maar eens uit. Uw AI EV geeft aan dat je na 50 games een ROI haalt van 200%, das bijna onmogelijk(denk ik).
      Als je bv 50 games ITM geraakt en laten we zeggen dat verdeling 1,2,3 normaal verdeeld is. Dan ben je dus 17x 3de, 16x2de,17x1ste. Dit brengt je op een totaal van zo'n 475$. daar nog eens je inkoopbedrag vanaf en je hebt nog zo'n $300 over.

Of na 10 games heb je All in EV 110. 10*1ste is bijna 150$-35$. Daar is je AI EV?

Trouwens als je naar $EV gaat kijken bvb bij reports, tournemants. Zie je je echte $EV staan. (was bij mij totaal verschillend dan die op grafiek stond ?( )