Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Coach Wanted PLO50-100!!!!

• HeateN
      HeateN
      Bronze
      Geachte Pokerstrategen,

Ik ben 27 jaar en kom uit Rotterdam

Ik ben op zoek naar een PLO Coach, die bereid is een aantal PLO sessies met mij te gaan reviewen liefst Live om de dynamiek op tafel te kunnen volgen. Dit zou tegen vergoeding mogelijk zijn, uiteraard wel eerst even te bespreken.

Gespeelde limieten:

PLO --> $2 tot $200
      NL --> $2 tot $100
      SNG's NL --> $1,50 tot $33

Momenteel:

- SNG's $ 10-20
      - PLO 50-100
      - NL 50-100

Ik speel minimaal 3-4 uur per dag. Ik heb aardig wat handen op mijn pc staan en bijbehorende grafieken.

Meer informatie over mijn poker "carriere"

Op het moment speel ik $10-$22 SNG's en Omaha $50-$100.

Ik heb de eerste 3 jaar van mij poker carriere behoorlijk verliesgevend gespeeld op Stars en Full tilt, voornamelijk No limit dikke VIS!

Ik heb meerdere malen een behoorlijke bankroll weg gedonkt en broke gegaan, vanwege slecht bankroll management en Tilt.
      Dit is overigens nog steeds mijn grootse vijand en obstakel, waar ik nog heel veel aan moet werken, gokken zit nou eenmaal in mijn bloed.

Ik ben sinds een 1 jaar een winstgevende speler geworden door veel te spelen op je bek te gaan en te leren van je fouten, ook heb ik veel lesmateriaal video's door genomen.
      Ik ben nooit zo goed in lange teksten lezen en leer het beste uit de praktijk.

Ik moet eerlijk zeggen het is bij mij met horten en stoten is gegaan.
      Ik heb me weer redelijk terug kunnen werken na mijn recente tegenslag, Maar na een aantal gigantisch swings heb ik besloten om van PLO naar SNG's te switchen.

Mijn maingame is een poos PLO geweest, maar dit heeft voor mij als maingame teveel variance, ikwil hier nogal door gaan Tilten.
      Alhoewel ik met mijn A-game op PLO echt een killer ben, komt het niet vaak voor dat het mij lukt om mijn A-game te spelen, voornamelijk vanwege stemmingswisselingen en Tilt. En hierdoor wil ik zo nu en dan behoorlijke gaten in mijn bankroll slaan. Ik heb dit altijd wel weer weten op te bouwen, naar een vette bankroll, maar uiteindelijk verlies ik dan toch weer een behoorlijk som geld door slecht (Tilt) spel.
      Ik vloog met Omaha van de limieten tot $200 terug naar $25 en zelfs tot $10 en dan klom ik weer terug.

Hierdoor heb ik besloten om me te gaan richten op SNG's waar ik op lange termijn winstgevend speel.
      Aangezien ik nogal graag met geld smijt is dit een betere keuze voor mij om op langere termijn een goede stabiele bankroll op te bouwen.
      Ik zal af een toe nog wel PLO spelen maar ik ga proberen dan een stop loss limiet in te bouwen.

MVG

Heaten
  • 11 antwoorden
    • 3BetMe4Free
      3BetMe4Free
      Bronze
      maar waarom dan opzoek naar een PLO coach?
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Vroeg ik me ook al af :s_cool:
    • martijnde666
      martijnde666
      Bronze
      Eens, waarom zou je een paar 100$'s in je spel pompen als je SNG wil gaan spelen?

Speel je BTW nog op 888?
    • HeateN
      HeateN
      Bronze
      Ik denk dat er op lange termijn meer geld valt te maken met PLO. Vandaar dat ik me wil gaan verdiepen in het spel. En ik merk dat ik zelf niet veel meer vooruit kom omdat ik waarschijnlijk al mijn leaks niet zie.
      Ik heb zelf al een aantal leaks ontdekt en verwijderd, maar zeker nog niet helemaal.
      Ten tweede vindt ik het gewoon een super gaaf spel!
      Ik speel trouwens nog op 888 poker site bevalt me wel genoeg games alleen SNG's beetje kut.

MVG Heaten
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Helpen de Video's, public coaching van Ribbo & Handjudgings niet dan?
    • HeateN
      HeateN
      Bronze
      De video's zeker wel, maar er is niet zo heel vele PLO materiaal beschikbaar, waardoor ik daar nu doorheen ben.
      De hand judging doe ik voornamelijk zelf met HH en een Omaha equity calculator. Dus die helpen in zekere zin ook. Maar ik denk ook dat gameflow in live sessies soorten tegenstanders veel meespelen in bepaalde factoren waardoor en coach toch een beter inzicht krijgt in jouw en je tegenstanders spel.Zeker een idee om handen te gaan posten zodat iemand anders ook je spel reviewt.

De live coachings volg ik niet echt, wat ik wel zou moeten doen dat is zeker een punt waar ik aan ga werken.
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey HeateN,

Allereerst: mijn excuses voor het late antwoord, deze thread was me even ontgaan!

Ik heb dit topic verplaatst naar het forumonderdeel waar meer PLO-kenners zouden moeten komen en onze education afdeling op jouw vraag gewezen. Hopelijk krijg je dus snel nog andere adviezen, zodat je jouw PLO-spel kunt verbeteren.

Groetjes,

Tim
    • HeateN
      HeateN
      Bronze
      Hello Guys and Girls,

I am still looking for a PLO coach, I hope somebody is willing to coach me preferebly in a live setting.
      I want to have an indication at what level my game is right now. Have some new thoughts and insight from somebody else's opinion about the game. For me it is important to widden my thinking process and not get stuck in a pattern.

I written this in englisch because in the dutch community their doesn't seem to be much animo.

If you want some more information about to subject, please message me.

BTW i am playing PLO 50-100 on 888 poker and WPT!

Greetz,

HeateN
    • 20Shocker88
      20Shocker88
      Bronze
      Maar moet je hem dan ook niet in de engelse sectie posten? :D
    • HeateN
      HeateN
      Bronze
      das wel een goed idee ja. Thanks for the tip!!!
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      heb je skype ?