ATs three of a kind Aces

• RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      Villian kwam net aan tafel dus nog geen stats. Ik had het idee dat ik hier beat was.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:
      Hand afspelen
      $0.02/$0.04 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Known players:
      UTG2:
      $4.00
      MP1 (Hero):
      $4.92
      MP2:
      $4.10
      MP3:
      $4.12
      CO:
      $4.14
      BU:
      $4.18
      SB:
      $1.60
      BB:
      $1.54

Preflop: Hero is MP1 with A, T.
      UTG2 folds, Hero raises to $0.16, 3 folds, BU calls $0.16, 2 folds, BB folds.
      Flop: ($0.38) A, 6, 3 (2 players)
      Hero bets $0.18, BU calls $0.18.
      Turn: ($0.74) A (2 players)
      Hero checks, BU checks.
      River: ($0.74) J (2 players)
      Hero checks, BU bets $0.48, Hero raises to $0.96, BU raises to $3.84, Hero folds, BU gets uncalled bet back.
      Final Pot: $1.7.
  • 3 antwoorden
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      flop groter betten (minimaal 0.25$). je bet nu minder dan 1/2 pot en dat is echt te weinig.

turn ook gewoon doorbetten. je mist nu value, omdat hij hier vaak nog wel called met Ax handjes met lagere kicker, pocket pairs, (suited) connectors (bv 54) en misschien zelfs nog wel met 6x (als het een echte vis is). juist doordat je op de flop zo weinig bet, en de turn een 2e aas brengt, zal hij je vaak niet geloven en denken dat zijn pair goed is.

als je hier denkt dat je op de river beat bent, kan je check-call spelen en hou je de pot klein. ik denk echter dat ik de river zelf nog wel bet, want zovaak ben je hier niet beat met trips. als hij vervolgens zo groot overshoved, fold ik wel (bet-fold).

als je hier checkt, geef je villian de kans om behind te checken met mindere handen, welke anders vaak nog wel een bet(je) van 1/2 pot zullen callen.. as played.

waarom kies je hier trouwens voor de minraise op de river? ik neem aan dat je dit doet omdat je denkt dat je voorligt en zo nog value wilt halen ofzo? hem wegbluffen gaat met deze sizing natuurlijk niet.. minraise-fold ik denk ik niet de beste line. je kan in dit geval beter bet fold spelen of check-call..
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88
      waarom kies je hier trouwens voor de minraise op de river? ik neem aan dat je dit doet omdat je denkt dat je voorligt en zo nog value wilt halen ofzo? hem wegbluffen gaat met deze sizing natuurlijk niet.. minraise-fold ik denk ik niet de beste line. je kan in dit geval beter bet fold spelen of check-call..
      +1, die minraise op de river kan echt niet, waar hoop je nog value tegen te halen? A9?
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Flop inderdaad groter betten, je wil toch graag value halen uit je hand, niet?

Ik denk niet dat je met deze hand voor drie straten value kan gaan (tenzij het een fish is, maar dat weet je niet, want je hebt geen info). Je kan hier de turn betten en de river checken...maar ik vind het ook prima om de turn te checken en de river te betten. Je zal dan imo nog vaker een call krijgen van pockets.

De river is dan wel een overduidelijke bet, aangezien hij pocket pairs nu vaak behind zal checken.
      De minraise is inderdaad niet echt mooi, aangezien je geen value krijgt van slechter. Dus een call is dan het beste. Maar, zelf betten heeft echt wel de voorkeur.