Nl 10 - Jj

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      ik ben hier voornamelijk bang voor CO, omdat hij tot nu toe maar 1% had ge 3bet. doordat de BB hier callt krijg ik denk ik wel goede odds om te set minen, en besluit ik te callen.

dat de CO hier checkt op de flop duidt imo op een mis. een overpair had hij zeker uitgebet ter protectie, dus hij zal hier vaak een handje als AK hebben. de BB callt pf denk ik voornamelijk met PP's en wat Ax en Kx handjes..wellicht zitten er ook nog wat connectors in zijn range? hij zal hier vaak naar de CO toe checken, omdat deze het initiatief heeft.

ik call hier de turn, om op de river te herevalueren. omdat ik denk dat er maar weinig handjes in villian zijn range zitten waarmee hij op de river zijn straat complete (66, TJ A6) maak ik hier de call. nh? of had ik hier voor een andere line moeten kiezen?

Known players:
      Position:
      Stack
      BB:
      $12,43
      Hero:
      $10
      CO:
      $11,61

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with J:spade: , J:diamond:
      MP1 folds, Hero raises to $0,40, MP3 folds, CO raises to $1,10, 2 folds, BB calls $1,00, Hero calls $0,70.

Flop: ($3,35) 7:spade: , 7:club: , 5:diamond: (3 players)
      BB checks, Hero checks, CO checks.

Turn: ($3,35) 8:diamond: (3 players)
      BB bets $1,4, Hero calls $1,40, CO folds.

River: ($6,15) 9:heart: (2 players)
      BB bets $2,5, Hero calls $2,50.

Final Pot: $11,15

Results follow (highlight to see):
      Hero shows (Js Jd)
      BB shows three of a kind, zevens (Td 7d)

BB wins with three of a kind, zevens (Td 7d)
  • 2 antwoorden