Utg 77

• najtreg12
      najtreg12
      SuperModerator
      SuperModerator
      Speler:

56/11/2.0/0

Deze stats haal ik overigens nu pas uit hold'em manager, hij is nog niet werkend dus niet naar gekeken tijdens de hand.

Oke, preflop lijkt me raise UTG. De raise had eigenlijk naar 20 cent gemoeten, maar dat heb ik niet gedaan. (Doe ik vaker met medium pairs = leak?)

Flop bet ik halve pot, ik hoef niet te protecten dus ik hoef niet al te groot te betten (misschien toch 0,25). Hij callt en ik check de turn, omdat ik blufs kan callen, maar ook zeker de pot niet wil opblazen tegenover 10x. Hij bet klein en ik call hier. River valt ook geen bijzondere kaart en ik besluit opnieuw check/call te spelen.

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      MP1 = ($3.01)
      MP2 = ($2.38)
      MP3 = ($5.02)
      CO = ($3.14)
      BU = ($3.93)
      SB = ($3.95)
      BB = ($1.62)
      UTG2 (Hero) = ($5.73)

Preflop: Hero is UTG2 with 7 :club: , 7 :spade: .
      Hero raises to $0.15, MP1 folds, MP2 calls $0.15, 5 folds, 4 folds, 3 folds, 2 folds, BB folds.

Flop: ($0.37) 5 :club: , T :heart: , T :spade: (2 players)
      Hero bets $0.20, MP2 calls $0.20.

Turn: ($0.77) 3 :heart: (2 players)
      Hero checks, MP2 bets $0.30, Hero calls $0.30.

River: ($1.37) 4 :club:( 2 players)
      Hero checks, MP2 bets $0.40, Hero calls $0.40.

Final Pot: $2.17.
  • 1 antwoord
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Je speelt dus eigenlijk tegen een unknown..want tijdens de hand zelf had je geen stats.

Wat betreft je preflop raise zou ik je aanraden om vanuit bepaalde posities gewoon een standaard bedrag te openen. Als je vaker je sizing gaat aanpassen naargelang je hand zal dit opvallen (vooral op de iets hogere limieten).

Flopbet maak ik ook wel 25c, hoewel dit zeker niet verkeerd is.

Ik denk dat ik ook wel de turn call, maar op de river twijfel ik toch hoor. Alle pockets hebben je nu beat (behalve 66), dus je beat enkel nog een bluf. Dus ik denk dat ik de river toch zou folden, hoewel die kleine bet erg verleidelijk is.

Nu je de stats erbij hebt is de river volgens mij zeker een fold, aangezien een passieve fish niet met slechter de turn en river zal betten.