Nl 10 - Aq

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      beiden villians zijn zeer fishy, en ik denk dat ik op de shoven van de CO nog ruim voorlig.. aangezien callen geen optie is nadat de BB slechts coldcallt, besluit ik te overshoven. ik zal hier regelmatig tegen een PP'tje van de BB aanlopen (handjes als QQ+ zal hij hier wellicht zelf wel overshoven, dus ik ga er vanuit dat ik in dit geval met 2 overcards zit en dus flip). daarnaast denk ik dat er nog diverse broadsways, Ax en Kx handjes in zijn range zitten, waar ik dus op voor lig.

ik twijfelde erg lang, maar besloot ik de laatste paar seconden van me timebank toch te shoven. nh, of had ik hier gewoon moeten folden?

Known players:
      Position:
      Stack
      BB:
      $10,19
      Hero:
      $10
      CO:
      $2,03

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is UTG2 with A:spade: , Q:diamond:
      Hero raises to $0,40, 3 folds, CO raises to $2,03 (All-In), 2 folds, BB calls $1,93, Hero raises to $10,00 (All-In), BB calls $7,97.

Flop: ($22,08) J:spade: , 8:diamond: , 7:spade:
      Turn: ($22,08) 6:spade:
      River: ($22,08) 7:club: (3 players)

Final Pot: $22,08

Results follow (highlight to see):
      Hero shows (As Qd)
      CO shows een flush, vrouw high (Qs 9s)
      BB shows two pairs, zevens and vieren (4d 4c)

CO wins with een flush, vrouw high (Qs 9s)
  • 2 antwoorden
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      met een hand als AK is het hier wel een easy shove i think, maar vind AQ te zwak hier om te shoven, is ook nog eens een heel pasieve speler met agression factor 0,8 in de BB, hij kan best wel eens iets heel goeds op handen hebben.
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      ALs ik naar de stats van die spelers kijk zou ik niet wakker liggen van een shove met AQ, je ligt imo behoorlijk voor op hun calling range.

Ok, de CO is passief, maar door de call van de BB zit er al heel wat dead money in de pot en de BB zal je shove zeker nog callen met mindere handen.