Nl 10 - Aa

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      omdat villian er met zijn 3bet (wat obvious TT+ of AK is met dergelijke nitty stats) voor zorgt dat het geld er nagenoeg op elke flop ingaat, besluit ik hier te flatcallen. ik ben bang dat als ik hier 4bet shove, hij wellicht nog handjes als TT of JJ zal folden.. nh? of moet het er gewoon pf in, om eventuele bad beats te voorkomen?

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $3,9
      Hero:
      $10,13

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with A:heart: , A:club:
      3 folds, Hero raises to $0,40, 3 folds, SB raises to $1,30, BB folds, Hero calls $0,90.

Flop: ($2,70) Q:spade: , T:diamond: , 3:diamond: (2 players)
      SB bets $2,6 (All-In), Hero calls $2,60.

Turn: ($7,90) 9:heart:
      River: ($7,90) 5:club: (2 players)

Final Pot: $7,90
  • 5 antwoorden
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Ik denk dat je hier van die pockets die je noemt weinig value meer krijgt als er een overcard komt, dus denk dat je beter gewoon nog eens een 4bet pre plaatst.

En aangezien hij al raised naar 1,30, is hij pre denk ik wel van plan om voor zijn stack te spelen, met nog maar 2,60 behind.
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door rikvlierhuis
      Ik denk dat je hier van die pockets die je noemt weinig value meer krijgt als er een overcard komt, dus denk dat je beter gewoon nog eens een 4bet pre plaatst.

En aangezien hij al raised naar 1,30, is hij pre denk ik wel van plan om voor zijn stack te spelen, met nog maar 2,60 behind.
      +1
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      als ik deze hand terugkijk, is dit echt gewoon een easy ship pf. villian geeft door te raisen inderdaad al aan dat hij toch nooit meer gaat folden, dus had gewoon moeten shoven pf.

bedankt voor de comments in ieder geval!
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      gewoon shove preflop idd.

zou niet weten waarom je er bang voor moet zijn dat hij handen als JJ,TT nog gaat folden..
      dan heb je alsnog een redelijk potje opgepakt (1,50$ volgens mij), sommige callen en sommigen niet nu geef je juist handen als JJ,TT goedkoper de kans om op de flop te hitten wat imo niet goed is als jij shoved en je verliest is het gewoon unlucky maar je zal vaker met AA winnen dan verliezen tegen TT,JJ,QQ

of hij zal folden of niet dit is een easy shove aangezien hij ook nog shortie is.
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Het is al gezegd he, het beste is hier ook shoven preflop...maar ik vind een call ook nog niet zo'n ramp tegen deze nit. Hij heeft hier echt wel een mooie hand en hij is ook agressief, dus hij zal toch vaak any flop shippen.

Komt imo vaak op hetzelfde neer, hoewel ik hier ook in 90% van de gevallen preflop zal shoven.