Exclusief: $10.000 depositors freeroll op William Hill op 4 maart

• Nordin
      Nordin
      Bronze

Freeroll - details

200% Bonus tot $2.000
      William Hill
      William Hill
      Bonus: 200% tot $2.000
      Bonuscode: PSVIP

Claim jouw bonus

Naam: PokerStrategy.com - $10K depositor freeroll
      Start van de freeroll: 4 maart om 16:00 uur
      Registratie begint: 4 maart om 13:00 uur
      Prijzenpot: $10.000
       Beginstack: 3.000
      Blind levels: 10 minuten 

Hoe kan ik deelnemen aan de freeroll ??

1. Je moet beschikken over een real money William Hill account die is aangemaakt via PokerStrategy.com. Heb je er nog geen? Maak er dan hier een aan.
      2. Stort minimaal $20 tussen 19 februari, 01:01 uur en 4 maart, 00:59 uur. 
      Waar kan ik de freeroll vinden? Open de William hill lobby en klik op de WH Exclusives tab.

Moet het mijn eerste storting zijn? Nee. De storting moet alleen gemaakt zijn voor 4 maart 00:59 uur. 

Nog meer redenen om te storten bij William Hill

Wekelijkse $1.000 depositors freeroll - iedere maandag om 20:00 uur
      200% Bonus tot $2.000 met gebruik van de bonuscode PSVIP 
       Geen enkele andere pokerroom biedt meer StrategyPoints: 5 StrategyPoints per $1 rake
      Gemstone VIP Promotie

WH freeroll

• 11 antwoorden
    • Saltoh
      Saltoh
      Bronze
      Ik ondervind problemen om de software te downloaden. URL not found, iemand zelfde probleem?
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hmm..bij mij werkt het gewoon via deze pagina en dan de groene button 'download software'. Had je het ook via die pagina gedaan?
    • Saltoh
      Saltoh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Hmm..bij mij werkt het gewoon via deze pagina en dan de groene button 'download software'. Had je het ook via die pagina gedaan?
      Ja, ook via die pagina.. krijg nog altijd zelfde message. heeft dit te maken met het feit dat ik een mac heb mss?
    • Saltoh
      Saltoh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Saltoh
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Ja, ook via die pagina.. krijg nog altijd zelfde message. heeft dit te maken met het feit dat ik een mac heb mss?
      probleem gevonden, not mac compatibel

zonde
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Saltoh,

Dat zal inderdaad het probleem zijn :s_frown:

Misschien kun je bij PartyPoker spelen? Zij hebben wel Mac-software en vanaf morgen gaat daar de popuaire Gladiator promotie van start:
      • [URL=http://nl.pokerstrategy.com/news/pokerstrategy/Reminder:-D oe-in-maart-mee-met-de-Gladiator-Promotie_56895/]Speel in maart mee in de gladiator op PartyPoker[/URL]
    • Saltoh
      Saltoh
      Bronze
      enkel cash games zeker nee? ben MTT en Sit n Go speler :)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Saltoh,

Voor SnG's zou het Ongame netwerk wel interessant voor je kunnen zijn. Betfair bijvoorbeeld is ook beschikbaar voor de Mac, en het aanbod van SnG's is bij Ongame zeker aantrekkelijk, afhankelijk van de buy-ins die je speelt.

Welke SnG's speel je over het algemeen?
    • Saltoh
      Saltoh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Hey Saltoh,

Voor SnG's zou het Ongame netwerk wel interessant voor je kunnen zijn. Betfair bijvoorbeeld is ook beschikbaar voor de Mac, en het aanbod van SnG's is bij Ongame zeker aantrekkelijk, afhankelijk van de buy-ins die je speelt.

Hi, ik speel vooral 6 man turbos en 180 mans. Ik speel vooral op stars omdat deze veel trafiek heeft, vooral op de 180 mans. zonde dat mijn account hierbij niet getracked is.
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door Saltoh
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Hey Saltoh,

Hi, ik speel vooral 6 man turbos en 180 mans. Ik speel vooral op stars omdat deze veel trafiek heeft, vooral op de 180 mans. zonde dat mijn account hierbij niet getracked is.
      Virtual box downloaden en windows opzetten. Is een virtuele machine je moet zelf niet rebooten. Je kan rustig muziek spelen van itunes. Ik gebruik het ook voor software die niet gaat op mac.
    • SUKIT
      SUKIT
      Bronze
      in het nieuwsitem staat vandaag laaste dag om te storten kan het zijn dat dit morgen (3/3) moet zijn ?
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey SUKIT,

Je kan morgen ook nog storen. Door de verschillende tijdzones zit er namelijk net een verschil in de 'laatste dag'.

Als je de storting voor 4 maart 00.59 uur maakt dan moet het goedkomen en kan je nog gewoon meespelen in freeroll. :)

Veel succes alvast!