[Moneybookers] A long time ago...

• degraaff
      degraaff
      Bronze
      Jaren terug heb ik ooit een (toen nog) Moneybookers account geopend. En heb transacties gemaakt via dat account. Na een poos het niet meer gebruikt te hebben was ik mijn inloggegevens vergeten/kwijt. En zo slim als ik ben dan...dacht ik": "Laat ik een nieuw account openen!!!"

Natuurlijk met dezelfde gegevens en op een gegeven moment gaf MB aan dat ik reeds een account had en is alles geblokkeerd. Logisch natuurlijk.
      (na wat moeite te hebben gedaan ben ik toch achter de inloggegevens van mijn origineel account gekomen, voor dat ik dadelijk wijze reacties krijg :tongue: )

Anyways,

Ik wil het Moneybookers graag weer gaan gebruiken. Is er een mogelijkheid om mijn account weer te activeren? Ik kan ze helaas niet email aangezien mijn account geblokkeerd is. En Internationaal bellen is ook best duur lijkt mij zo.

Iemand ervaring??
  • 1 antwoord
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Ik had in het verleden ook een account aangemaakt (nooit gebruikt toen). Toen ik echter vorig jaar er wél gebruik van wilde maken was ik zoals jij ook mijn inloggegevens vergeten en het opgegeven e-mail adres had ik niet meer omdat dat een tele2 adres was en toen weer UPC had. Dus ook een nieuw account aangemaakt. Na de melding dat ik al een account had heb ik gewoon hun support aangeschreven per mail en zij hebben toen dat vorige account gesloten (met dat oude e-mailadres) en vervolgens mocht ik een nieuwe aanmaken.

Nu vertel jij dat je met dat account uit het verleden ook geld hebt overgeboekt. Of dat uitmaakt weet ik niet.

Aangezien je er niet inkomt, hier de helpdesk:

https://www.moneybookers.com/app/faqmessaging.pl?node_id=1584

Kom je hier wel in? Dit is de link om door te geven dat je 2 accounts hebt en er 1 wilt sluiten.

Edit: Dan zou je op deze pagina moeten komen.

Mocht dat niet lukken, wat staat er dan als je niet in kan loggen? Geen enkel e-mail adres voor eventuele hulp?