nl2 QQ

• dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      Ik denk dat ik hier QQ geheel verkeerd gespeeld hebben maar ook me tegenstanders verkeerd heb ingeschat.

ik probeer hier MP1 te isoleren (wat mislukt), button callt, BB callt en MP1 folds

Flop: Ik c-bet hier het is wel een flop die hard gehit word door verschillende kaarten maar ik heb een overpair en het is niet de nuts maar een c-bet leek me logisch, Button en BB callen allebei en nu moet ik gaan afvragen wat ze wellicht hebben

Turn: Op stars heb ik opgemerkt dat ze veel paartjes en niet eens gehitte kaarten door callen tot showdown denk dat ik hier daarom een bet plaats en ja dan callt button direct all-in en BB raises nog een keer ik denk dat ik hier had moeten folden maar ik volgde me "instinct" en kon eigenlijk niet meer weg van de hand. Op nl2 is het verkeerd je instinct volgen dus dat is een goed iets waar ik aan moet gaan werken!

1) Hoe zouden jullie de flop spelen? c-bet ? check/call - check/fold - bet/call enzovoort..
      2) Welke line op de turn

Vind dit zelf een zeer slechte hand en ik hoop op stevig advies

PokerStars No-Limit Hold'em, $0.02 BB (9 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

BB ($1.97)
      UTG ($0.81)
      UTG+1 ($2.16)
      MP1 ($0.99)
      Hero (MP2) ($2.04)
      MP3 ($1.84)
      CO ($1.44)
      Button ($1.08)
      SB ($5)

Preflop: Hero is MP2 with Q, Q
      2 folds, MP1 calls $0.02, Hero bets $0.10, 2 folds, Button calls $0.10, 1 fold, BB calls $0.08, 1 fold

Flop: ($0.33) 8, 3, J (3 players)
      BB checks, Hero bets $0.26, Button calls $0.26, BB calls $0.26

Turn: ($1.11) 6 (3 players)
      BB checks, Hero bets $0.76, Button calls $0.72 (All-In), BB raises to $1.52, Hero calls $0.76
  • 2 antwoorden