De loser, De vis, De donk, De degenerate

• Acesus
      Acesus
      Bronze
      Hoi allemaal!

Excuses als de titel niet mag, maar het is uiteraard met een knipoog ;) En we zijn allemaal oud genoeg.

In ieder geval, ik ben van plan om hier eens mijn eigen blog te starten. Eigenlijk speel ik 100NL op partypoker na maanden lang grinden met een jongeman die zich ook hier op de forums bevind. Hij concentreert zich op sng's, ik concentreer me op cashgames. Samen speelden we nachten lang bij mij thuis, met tray's energiedrank, pizza's en uren achter elkaar grinden. Er werd gezeurd, geschreeuwd, gelachen en geklaagd, maar het was altijd heel erg gezellig. We zaten zelfs ooit samen aan een finale tafel op full tilt. Hij cashte voor $500 en ik voor $250. Dat was toen al het geld dat we hadden. Maar op toepasselijke wijze was het uiteraard allemaal ook weer op.

Ik deed een storting op Full Tilt poker, en in een tiltende bui ben ik heads up super turbo sng's gaan spelen tegen regulars zoals H2Olga (nederlander trouwens), Moca choca, Callmepognon etc. Uiteraard verloor ik (lelijke coolers ... super turbo's ftw). Dus ik stortte overnieuw en deed precies hetzelfde. Maar met succes! Ik breidde mijn bankroll uit naar ongeveer 2,5k en besloot dat het genoeg was met de degenerate geintjes dus ik ging cashgamen. Veel ging echter weer verloren op 25nl en ik dacht dat ik de meest unlucky speler ooit was, maar ik wist niet dat ik gewoon slecht speelde. Ik heb een coach gekregen en aan mijn spel gewerkt waardoor mijn winrate beter werd. Ik heb nu ongeveer een bankroll van tegen de 5K. Misschien een beetje aggro voor 100NL, vandaar dat ik het ook afwissel met 50NL. Ik ben echter niet bang om te verliezen, en ik kan het financieel ook goed aan. Een gedeelte van mijn bankroll staat namelijk op een spaarrekening die mijn lieve vriendin goed in de gaten houd en ervoor zorgt dat ik er niet aan kom tenzij het echt moet.

Dus, wat wil ik bereiken? Ik had laatst een gesprek met mijn coach dat ik de micro's niet eens aan zou kunnen (grapje uiteraard). Dit zei hij omdat ik eigenlijk een valse start heb gemaakt via de hu sng's . Maar dit ga ik dus nu rechtzetten :) . Ik begon met ongeveer $70 en dat is nu $251 om precies te zijn. Het uiteindelijk doel is 500 en als dat bereikt is ga ik richting de $1000. Het startkapitaal van $70 was uiteraard niet van mij maar van mijn coach. Ik zal jullie hier weinig lastigvallen met vragen over handjes, dus ik zal hier voornamelijk grafieken posten.

Doelen

- $500 halen
      - $1000 halen en verder

Zodra ik klaar ben met mijn studie en mijn bankroll is stevig gegroeid dan ga ik een jaar vrij nemen en me richten op poker. Dit doe ik alleen als het financieel verantwoordelijk is! Ik neem NOOIT iets uit mijn bankroll tenzij het echt nodig is. Maar dit is toekomst muziek :)

Cheers!
  • 3 antwoorden