Poker op een android tablet

• hkes1962
      hkes1962
      Bronze
      Hallo pokeraars,
      Zijn er onder jullie al mensen die met een tablet met android besturingssysteem op een poker room spelen? Ik heb gisteren een account aangemaakt bij Bwin, maar toen ik wilde gaan spelen kreeg ik een melding dat mijn telefoon niet werd herkend (lijkt me logisch want het is een tablet).
      Ik heb wat in Market gezocht maar niets gevonden wat ik kan gebruiken, alleen spelen voor punten. Is het pokeren op een tablet nog een onbekend fenomeen, of zoek ik niet goed genoeg?
  • 7 antwoorden
    • Hamstert
      Hamstert
      Bronze
      Ik denk dat het nog niet wordt toegestaan omdat je met een telefoon/tablet via 3G iedere keer een ander IP adres hebt.

Hierdoor zou je dus meerdere accounts kunnen aanmaken waarmee je op de zelfde tafel gaat zitten of zoiets.

Pokerstars.eu is wel al beschikbaar via http://www.pokerstarsmobile.com/

Maar dat is alleen nog bij .EU, wellicht dat .nl en .com wel snel gaan volgen.

Je kon wel FullTilt rushpoker via je telefoon spelen maar de problemen met FTP zijn bekend.
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Op mobieltjes gaat het denk ik niet werken ... minimale resolutie is 800x340(iets in die trend) en daar kom ik niet aan.
      Op de tablet (via WIFI dus blijft zelfde IP) ga ik het echter wel proberen te installeren. Zou wel gaaf zijn en ben ik eigenlijk ook al heel lang naar op zoek.
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      PokerStars mobile werkt helaas (nog) niet voor Nederlandse gebruikers. Kunt het wel installeren op een tablet, maar je krijgt de mededeling dat het niet toegestaan is.

Ik heb maandenlang op mijn tablet gespeeld via Splashtop. Een app waarmee je verbinding legt met je computer en met je tablet het bureaublad overneemt.

Nadeel: Je moet dit niet doen via 3G omdat je veel meer data over de verbinding gooit dan wanneer je een echte poker-app zou hebben.
      Voordeel: Je kunt gewoon HEM/PokerTracker gebruiken.
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pstrats
      PokerStars mobile werkt helaas (nog) niet voor Nederlandse gebruikers. Kunt het wel installeren op een tablet, maar je krijgt de mededeling dat het niet toegestaan is.

Ik heb maandenlang op mijn tablet gespeeld via Splashtop. Een app waarmee je verbinding legt met je computer en met je tablet het bureaublad overneemt.

Nadeel: Je moet dit niet doen via 3G omdat je veel meer data over de verbinding gooit dan wanneer je een echte poker-app zou hebben.
      Voordeel: Je kunt gewoon HEM/PokerTracker gebruiken.
      Maar toch is het vreemd want je krijgt WEL een landenlijst te zien en je krijgt WEL een toegangscode voor installatie etc etc om vervolgens bij het installeren een bericht te krijgen? Dat is echt heel raar ... ze zouden dan wel even van tevoren mogen waarschuwen
    • AdJag
      AdJag
      Gold
      ik speel momenteel op mij smartphone ( Samsung Galaxy SII ) en dat lukt prima. Wel geen pokersite die ondersteund wordt door PokerStrategy, maar het was de enige site die een variant van FT Rush poker aanbood, wat mijn favoriete spel was ...
      Die rush variant lukt prima als er voldoende trafiek is, wat spijtig genoeg meestal niet het geval is. Het is dan ook maar een kleine site met enkele tientallen gebruikers als gemiddelde.
    • YannicDLR
      YannicDLR
      Bronze
      Je kan wel pokeren via een tablet met het programma Splashtop.

Het programma moet je zowel op je pc als op je tablet installeren!

Zo kan je via dat programma je pc overnemen via je tablet.

=> hier

Try It!

Ik ben er zeer tevreden over!
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      En toch is het HEEL vreemd... een laptop of een desktop werkt wel en heb je totaal geen gezeik met "country regulations" maar op een andere drager (zonder telefoon of mobiel internet) werkt het niet! Dat is toch debiel?

Ik heb overigens geen zin om remote te gaan spelen waarbij ik de pc ook aan moet hebben staan omdat het een laptop is. Kan ik net zo goed aan de lapdoos gaan zitten toch? :P