First of all zal ik me nog even voorstellen,

Ben dus Tim 26 jaar en kom uit het oosten van het land en poker nu een jaar of 2.

Hier en daar wat hoogtepunten gehad, maar vooral ook dieptepunten gekend :)

Het punt bij mij momenteel is dat ik op de 1 of andere manier een stukje motivatie mis, real life vrienden shippen bij het leven en bij mij is het de laatste weken zo dat ik de cruciale potten niet meer weet te winnen. (wat niet erg goed voor de mindset is obviously) :f_biggrin:

Ik wou eerst erg graag de $4,50 regular 180 mans grinden maar door een flinke "downswing" (bad plays probably) in MTT ben ik genoodzaakt om vanaf nu weer de $1,50 45 mans turbo te grinden.

Ik weet dat ik allebei deze Sitngo's wel degelijk beat alleen staat de roll dit even niet toe :)

Dus om wat extra motivatie te kweken dacht ik laat ik er maar eens een blog op na houden aangezien ik hier al ruim een jaar stiekem iedereen aan het volgen ben zonder mij ook maar ergens iets nuttigs toe te voegen :s_confused:

Dus voor nu grinden en hotrunnen zodat ik weer snel terug ben op de 4,50's!

:spade: Timmiej :spade:

P.S. Moet trouwens even de Olifant aan de gang krijgen aangezien mijn trials voor PT3 en HEM2 reeds verlopen zijn zodat ik iig de zo gewilde grafieken kan posten van de reeds behaalde resultaten.