Nl 10 - A7

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Villan heeft vrij taggy stats, dus hij zal hier vaak met een PP of Ax (AT, AJ, AQ) mijn raise pf callen.

flop uitbetten is natuurlijk standaard. had achteraf wel wat groter gemogen (0,60$), maar board is vrij droog, dus ik hoef niet echt te protecten tegen draws..

dat villian de flop hier called kan natuurlijk op een Ax hand duiden, maar een setje TT sluit ik ook niet uit. 77 lijkt me niet erg realistisch, omdat ik al een 7 block. pockets 55-99 denk ik dat villian hier vaak zal folden op mijn c-bet..

turn maakt een straightdraw mogelijk, maar gezien villian zijn stats denk ik niet dat dat hier in zijn range zit (88 of 99 had hij al op de flop gefold)? om value uit Ax handjes te halen besluit ik echter wel uit te betten.

river check-raised villian vervolgens, wat imo wel erg sterk overkomt. omdat ik echter enkel beat ben bij TT besluit ik het te shippen. nh? of moet ik hier villan zijn raise slechts callen, aangezien zijn range waarmee hij dit op dit board doet zo beperkt is, dat ik eigenlijk nog nauwelijks value uit slechter haal?

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $24,66
      BB:
      $7,12
      Hero:
      $10,51

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with A:club: , 7:club:
      5 folds, Hero raises to $0,30, SB calls $0,25, BB calls $0,20.

Flop: ($0,90) A:diamond: , T:spade: , 7:heart: (3 players)
      SB checks, BB checks, Hero bets $0,5, SB calls $0,50, BB folds.

Turn: ($1,90) 6:club: (2 players)
      SB checks, Hero bets $1,2, SB calls $1,20.

River: ($4,30) 7:diamond: (2 players)
      SB checks, Hero bets $2,2, SB raises to $5,00, Hero raises to $8,51 (All-In), SB calls $3,51.

Final Pot: $21,32
  • 1 antwoord
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik ben het met je eens dat de flopbet iets groter mag, maar dit is op zich ook fine, aangezien je idd niet hoeft te protecten.

Turnbet is prima, maar de riverbet zou ik wel groter maken. De SB gaat toch best vaak naar de SD en als hij je twee keer callt op dit relatief droge board...dan zal hij toch vaak een Ax hand hebben. Die hand callt net zo goed een bet van 3,5$.

As played ga ik ook gewoon broke hoor. Hij zal hier ook soms AT zo spelen en wie weet ook wel AK, AQ. Als hij TT heeft is dat imo een cooler.