20 man Nitro 4 max Profitabel 888 poker?

• 8 antwoorden
    • iceteapeche
      iceteapeche
      Bronze
      heb toevallig gisteren een paar spelers opgezocht die de 20 man 4max $3 en $5,50 speelden. ben erachter gekomen dat er echt heel veel slechte spelers zitten(op pokerprolabs een rating van rond de 5), maar heb ook iemand gezien die een roi van 47% op de $3(200 games) en een roi van 42% op de $5.50(300 games). Denk dat die $10-$20 ook wel winstgevend te spelen zijn dan...
    • HeateN
      HeateN
      Bronze
      Nou ga er denk is maar een paar honderd spelen dan. Even kijken of ze te beaten zijn.
      Thanks for the info.
    • PtiiiPtaaa
      PtiiiPtaaa
      Bronze
      woop!
      die dingen klinken wel leuk,
      zou wel echt awesome zijn als iemand de structuur/payout van die dingen hier kan posten? Speel zelf niet op 888, maar zou best bereid zijn een account aan te maken om af en toe die dingen te spelen :]
    • iceteapeche
      iceteapeche
      Bronze
      3min blinds, 800 startingchips, payout 50-30-20
    • pceetje
      pceetje
      Silver
      Heey,
      ik heb een eindje de 5dlr gespeelden ik had een roi van rond de 15-20% dacht ik :)
      (ik betaal niet voor sharkscope, maar je kan me gerust opzoeken als pceetje)
      de rake is behoorlijk hoog voor de snelle structuur, maar er zitten echt enorm verliezende spelers op waardoor het zeker profitabel is, ook op de hogere levels.
      je moet maar eens een aantal spelers opzoeken, er zitten er veel met meer dan 10k winst :)
      grtz
    • HeateN
      HeateN
      Bronze
      Heb er nu zon 50 gespeeld bijna alles verloren lol. Komt wel goed is voornamelijk variance. Sta heel vaak voor maar verlies hem op turn of river door unlucky kaarten.
      Dus tot nu toe nog niet echt winstgevend maar denk dat je min. 500 games moet spelen om er iets over te kunnen zeggen.
      Beetje hetzelde als de 6 max super turbos.
    • iceteapeche
      iceteapeche
      Bronze
      Zou je je graph van die games hier willen posten als je er een paar honderd hebt??
    • iceteapeche
      iceteapeche
      Bronze
      heb besloten om ook een paar honderd ervan te spelen, de $3 doe ik...nu 17 games met 48% roi, altijd chill om goed te beginnen als je een nieuwe game probeert:)