Nl 10 - Kk

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      pf mag wellicht wat groter (1,75$), maar ik denk dat 1,60 ook niet terrible is? medium PPs krijgen nu sowieso niet de juiste prijs om te setminen..

wat ik me afvraag is: ship ik hier de flop? ik heb het initiatief met mij 3-bet pf, dus ik denk dat ik hier sowieso wel moet c-betten. gezien villian zijn stacksize is dat echter nagenoeg automatisch een push?

check-fold lijkt me erg tight, omdat gezien villian zijn stats hij hier prima met een handje als JJ of QQ kan zitten (AK zou ook kunnen, maar ik vraag me af of hij die niet eerder 4-bet shoved, omdat hij anders bijna 1/3 van ze stack moet investeren pf, om uberhaupt een flop te zien, en bij geen A of K moet folden).

achteraf vraag ik me af of ik hier niet beter had kunnen check-callen op de flop, en villian zo de kans geef om handjes als JJ of QQ uit te betten. met mijn insta push zal ik nu vaak enkel calls krijgen van beter?

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $19,92
      Hero:
      $10
      UTG1:
      $5,37
      UTG2:
      $8,22

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with K:spade: , K:club:
      UTG1 raises to $0,30, UTG2 calls $0,30, 5 folds, SB calls $0,25, Hero raises to $1,60, UTG1 calls $1,30, 2 folds.

Flop: ($3,80) A:club: , 4:spade: , 2:heart: (2 players)
      Hero bets $3,8, UTG1 calls $3,77 (All-In), Hero gets uncalled bet back.

Turn: ($11,34) 3:diamond:
      River: ($11,34) 4:heart: (2 players)

Final Pot: $11,34

Results follow (highlight to see):
      UTG1 shows een full-house, azen full of vieren (Ah As)
      Hero shows (Ks Kc)

UTG1 wins with een full-house, azen full of vieren (Ah As)
  • 2 antwoorden
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Ik vind je pf sizing wel ok.

Na de flop speel ik inderdaad check-call, zie niet goed wat je will doen met een bet. Je hebt zowiezo nog maar een stack voor 1 bet, dus je kan beter check-call spelen of check flop, bet turn als villain niet bet.

Door te Cbetten kan niets folden dat beter is dan jouw hand, en gaan best wel wat pocket pairs folden die wel hadden gebet of gecalled op de turn...

Dus denk idd dat je eigen analyse correct is ;)
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik vind je eigen analyse ook prima. Betten is sowieso niet echt super he, aangezien je jezelf isoleert. Tegen een passieve speler kan je zelfs ch/f spelen aangezien die vaak JJ/QQ behind zal checken. Hier vind ik c/c of c/r prima.