Wat is Villian's plan op de turn?

• Frietje1986
      Frietje1986
      Bronze
      Ik denk dat ie level 4 speelt.

Poker Stars, $0.05/$0.10 No Limit Hold'em Cash, 4 Players
      Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Hero (BB): $26.82 (268.2 bb)
      CO: $16.43 (164.3 bb)
      BTN: $9.78 (97.8 bb)
      SB: $4.71 (47.1 bb)

Preflop: Hero is BB with 7 :heart: A :spade:
      2 folds, SB completes, Hero checks

Flop: ($0.20) A :heart: J :diamond: Q :club: (2 players)
      SB checks, Hero checks

Turn: ($0.20) 5 :heart: (2 players)
      SB checks, Hero bets $0.15, SB calls $0.15

River: ($0.50) J :heart: (2 players)
      SB checks, Hero checks

Results: $0.50 pot ($0.02 rake)
      Final Board: A :heart: J :diamond: Q :club: 5 :heart: J :heart:
      Hero showed 7 :heart: A :spade: and won $0.48 ($0.23 net)
      SB showed 6 :heart: 9 :spade: and lost (-$0.25 net)
  • 6 antwoorden
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Deze raise ik preflop wel...

Op deze flop bet ik ook sowieso :)
      Op de turn zou ik ook zelfs nog een bet overwegen omdat de SB zelden zal completen met een Ax hand en two pair of iets dergelijks had hij ws. wel gebet op de flop. Dus op de turn zou ik betten voor value van draws.

River is een easy checkbehind.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Raisen doe ik hier ook niet pre omdat A7o net te slecht flopped.

Ik donkbet die flop wel omdat er wat draws liggen.

as played bet ik de river ook klein omdat het ok wel likely is dat hij een qx heeft of zwakker omdat je enkel turn bette.
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Ik ben het met je eens dat A7 niet echt super flopt, maar je hebt hier preflop wel de beste hand vast...dus het lijkt me dan niet zo slecht om te raisen en óf het potje daar op te pikken, óf het handje in positie uit te spelen. Op Nl10 callen ze nog heel vaak met random handen en het gebeurt vaak genoeg dat je de hand kan uitchecken en A-high de beste hand is. (wel tegen een passieve speler dan).

Als je gewoon checkt kan villain op heel wat flops donken en dan zal je toch vaak moeten folden, niet? Daarnaast heb je ook nog kans dat je de pot pakt met een c-bet.

(je kan hier trouwens zelf niet donkbetten he :) )
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door darko163
      Ik ben het met je eens dat A7 niet echt super flopt, maar je hebt hier preflop wel de beste hand vast...dus het lijkt me dan niet zo slecht om te raisen en óf het potje daar op te pikken, óf het handje in positie uit te spelen. Op Nl10 callen ze nog heel vaak met random handen en het gebeurt vaak genoeg dat je de hand kan uitchecken en A-high de beste hand is. (wel tegen een passieve speler dan).

Als je gewoon checkt kan villain op heel wat flops donken en dan zal je toch vaak moeten folden, niet? Daarnaast heb je ook nog kans dat je de pot pakt met een c-bet.

(je kan hier trouwens zelf niet donkbetten he :) )
      haha ja verkeerd gezien. Ok is gwn raise dan pre idd. Ik dacht dat je oop zat, dan is het gwn niet zo intressant om te raisen.

Ik fold hier echt geen tp vs een villain in een limped pot als je pre behind checkt.

Mr zoals je al zei, idd een raise pre en dan een cbet.
    • Frietje1986
      Frietje1986
      Bronze
      Ik raise A-rags sowieso niet in deze spot, ook al heb ik positie ... tegen dit soort Villians heb je geen FE. Hij had al een paar keer gesteald SB vs BB (raise $1,50 WTF!?) Dus kreeg argwaan dat ie hier een monster zat te slowen. Ik hield de standaard Cbet-rule-of-thumb aan op de flop: don't bet A-rags @A-high-high. Zodoende probeerde ik nog 2 streets value te halen uit QX en JX bluffs. Dan kan ik zelfs nog safe mucken op een T of K. Maw: ik wilde deze hand helemaal niet spelen, maar kreeg een free flop. Dat ie dan nog $0,15 weggeeft met een 9-high OOP float ... daar kan ik alleen maar TY op zeggen :s_cool:
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Frietje1986
      Ik raise A-rags sowieso niet in deze spot, ook al heb ik positie ... tegen dit soort Villians heb je geen FE. Hij had al een paar keer gesteald SB vs BB (raise $1,50 WTF!?) Dus kreeg argwaan dat ie hier een monster zat te slowen. Ik hield de standaard Cbet-rule-of-thumb aan op de flop: don't bet A-rags @A-high-high. Zodoende probeerde ik nog 2 streets value te halen uit QX en JX bluffs. Dan kan ik zelfs nog safe mucken op een T of K. Maw: ik wilde deze hand helemaal niet spelen, maar kreeg een free flop. Dat ie dan nog $0,15 weggeeft met een 9-high OOP float ... daar kan ik alleen maar TY op zeggen :s_cool:
      jou keuze of je dat doet of niet natuurlijk. Als de sb naar me toe limped ga ik heel vaak raisen. Omdat ik de agressie in de hand wil om de pot postflop op te rapen ook al heb ik niets gehit.

Nu jij hit hier tp in een limped pot, echt je moet hier praktisch op de flop betten vr value. Je wil niet die straight zien. Ik heb het gevoel dat jij wat bang bent om value te halen. Want je check op de river doe je volgens mij omdat je bang bent dat hij een flush heeft. Maar je laat daar gwn value liggen.

Dus ik bet flop en prob turn ook om river behind te checken in een limped pot. Als ik hem raise en hij called bet ik flop en check ik turn wss behind om opnieuw te valuebtten op de river.

Als je vragen hebt hoor ik het wel.