AKs (TPTK) vs. station

• Frietje1986
      Frietje1986
      Bronze
      Villian is een 41/31/1,5 mega callingstation

Poker Stars, $0.05/$0.10 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
      Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

SB: $33.49 (334.9 bb)
      BB: $10.75 (107.5 bb)
      Hero (UTG): $19.45 (194.5 bb)
      MP: $16.86 (168.6 bb)
      CO: $10.37 (103.7 bb)
      BTN: $9.48 (94.8 bb)

Preflop: Hero is UTG with A :heart: K :heart:
      Hero raises to $0.35, MP folds, CO calls $0.35, 3 folds

Flop: ($0.85) 7 :heart: J :spade: A :diamond: (2 players)
      Hero bets $0.70, CO calls $0.70

Turn: ($2.25) 3 :diamond: (2 players)
      Hero bets $2.25, CO calls $2.25

River: ($6.75) J :heart: (2 players)
      Hero ???

check/call? ... bet/fold? ... of misschien zelfs bet/call? ... Shoven lijkt me niet echt handig hier.
  • 4 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Ja tot river is wel ok, en river bet ik ook gwn vr value. Als hij ai raised kijk je wat je odds zijn, maar ik denk dat je prob zult moeten callen.
    • Frietje1986
      Frietje1986
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BillClinton
      Ja tot river is wel ok, en river bet ik ook gwn vr value. Als hij ai raised kijk je wat je odds zijn, maar ik denk dat je prob zult moeten callen.
      Als zijn range AX, JX, 77 is ... dan moet ik waarschijnlijk bet/folden op de river. Als ik shove, callt hij alleen met JX en een boat. Uiteindelijk speelde ik X/C op een $2,90 bet. Hij bleek QJo te hebben. Ik vraag me echt af of ik hier geld had kunnen besparen? $1,- bet/fold? Ik zag hem dan echt niet shoven met slechter dan AK.

Edit: zoals je ziet had ik de pot zo gebouwd dat ik de river kon potshoven ... op elke kaart, behalve de J ...
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Je zegt eerst dat hij een uberstation is en dan als de river paired heb je bang om ng value te halen?
      Kijk ik vind je redenering goed tot de river, maar ik ga gwn door met men plan daar met de read die je hebt. Dus ik potshove hem daar. Ik zou zelfs geen schrik hebben om eens een overbet te maken op turn of flop zodat je shove wat beter is tov pot op de river.

Hij kan hier toch perfect ax hebben of mss ng een zwakker pp waar hij niet weg vn raakt?
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      Je zegt zelf dat hij een mega call station is dus door te donk checken zul je op lange termijn veel value verliezen als hij zijn ax enzo behind gaat checken. Pot op de turn daar ben ik geen fan van maar mss wist je dat villain zo fishy was dat hij niet lette op sizing of gebruik je altijd deze sizing?