NL5, AK flat vs MP nit

• timbo158
      timbo158
      Bronze
      villain speelt 11/3 over 36 handen
      Co is een 50/0 fish.

Ze checken allebei dus ik denk dat Villain hier redelijk eerlijk speelt vanwege fish en fish niks heeft omdat hij ook checked.
      Besluit de pot te proberen op te pakken.
      Villain called, zet zijn range hier op high cards.
      4 flush K komt aan en villain donked potsize. Als hij echt highcards had zoals ik dacht kan hij hier perfect de Ahearts hebben.

PokerStars - $0.05 NL (6 max) - Holdem - 6 players
      Hand converted by PokerTracker 3

MP: $4.81
      CO: $2.75
      Hero (BTN): $7.00
      SB: $3.63
      BB: $14.52
      UTG: $5.46

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.05

Pre Flop: ($0.07) Hero has A:diamond: K:diamond:

fold, MP raises to $0.15, CO calls $0.15, Hero calls $0.15, fold, fold

Flop: ($0.52, 3 players) 4:heart: 3:heart: 8:diamond:
      MP checks, CO checks, Hero bets $0.35, MP calls $0.35, fold

Turn: ($1.22, 2 players) 7:heart:
      MP checks, Hero bets $0.75, MP calls $0.75

River: ($2.72, 2 players) K:heart:
      MP bets $2.15, fold

MP wins $2.61
  • 2 antwoorden
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Ik denk dat ik hier zo goed als altijd ga squeezen. MP is een nit...maar goed, 36 handen zegt ook niks. Meestal folden nits vaak tegen 3bets en dan zit je HU tegen de fish (jippie).

As played zou ik hier ook niet betten op de flop. Je hebt imo niet zoveel equity meer aangezien elke K:heart: of A:heart: ook niet per se een goede kaart is. Daarnaast folden ze hier geen pairs of draws, dus je zal heel vaak gecalled worden.

De turn vind ik zéker een checkbehind aangezien zowat alles wat callt op de flop, aankomt.

En de river is een fold he :)
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door darko163
      Ik denk dat ik hier zo goed als altijd ga squeezen. MP is een nit...maar goed, 36 handen zegt ook niks. Meestal folden nits vaak tegen 3bets en dan zit je HU tegen de fish (jippie).

As played zou ik hier ook niet betten op de flop. Je hebt imo niet zoveel equity meer aangezien elke K:heart: of A:heart: ook niet per se een goede kaart is. Daarnaast folden ze hier geen pairs of draws, dus je zal heel vaak gecalled worden.

De turn vind ik zéker een checkbehind aangezien zowat alles wat callt op de flop, aankomt.

En de river is een fold he :)
      Ben ik wel min of meer mee akkoord, maar ik stab ook op die flop omdat je een backdoor hebt en ze zwakte laten zien.

Turn is idd heel slechte kaart om ng te barrelen.