HEM Kopen

• Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Ik zou graag HEM aan willen schaffen. Maar als je HEM koopt krijg je toch 2 keys? Ik heb er zelf maar 1 nodig. Zou er dus graag 1 van iemand willen kopen/ 1 willen verkopen. Uiteraard 50/50. Mocht er iemand intresse hebben dan moet je hier maar wat posten of me even toevoegen op skype : Plompoker :D
  • 6 antwoorden
    • martojo124
      martojo124
      Bronze
      interested :)
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Cool :D Add me maar op skype Martojo:)
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Lijkt me niet echt legaal, toch ? Als je 2 keys krijgt zal dat wel voor je eigen voor 2 verschillende computers zijn ?
      Denk dat vooral de 2de 'koper' een risico neemt, want zijn gegevens zullen niet gekend zijn bij HEM, dus kan hij ook naar support en upgrades en dergelijke fluiten. Ook het risico dat hij op termijn contact verliest met zijn mede-aankoper.
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ViperPP
      Lijkt me niet echt legaal, toch ? Als je 2 keys krijgt zal dat wel voor je eigen voor 2 verschillende computers zijn ?
      Denk dat vooral de 2de 'koper' een risico neemt, want zijn gegevens zullen niet gekend zijn bij HEM, dus kan hij ook naar support en upgrades en dergelijke fluiten. Ook het risico dat hij op termijn contact verliest met zijn mede-aankoper.

Denk dat vooral de 2de 'koper' een risico neemt, want zijn gegevens zullen niet gekend zijn bij HEM

Volgens mij is dit niet waar. Je kan namelijk gewoon allebei een account bij hold'em manager maken, en daar een op registreren. Weet dit niet zeker, zullen we even uit moeten zoeken dan.

Ook het risico dat hij op termijn contact verliest met zijn mede-aankoper

Dit is dan weer wel waar, want dat is namelijk de eerste keer dat ik HEM kocht gebeurd. Ik heb toen een key van een belgische vriend overgekocht, waar ik nu geen contact mee mee heb. Hier valt uiteraard wel iets voor te regelen, E-mail, skype, het forum etc.
    • martojo124
      martojo124
      Bronze
      naja is misschien wel issue ja.

Koop hem zelf binnenkort wel.
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Mm, jammer om te horen. In principe is er geen probleem als je zelf je key weet te onthouden, helaas was ik daar te stom voor :facepalm: waardoor ik nu een nieuwe aan moet schaffen.

Maar dan moet ik denk ik maar een andere oplossing zien te bedenken.