The Badugi Sicko

• Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      Badugi kansloos kansspel of beatable?

Zelf denk ik dat Badugi's best te beaten zijn, sterker nog ik denk dat je er een redelijke hoge ROI op moet kunnen halen. Ik speel ze nu af en toe sinds een paar maanden en het gaat me redelijk af. :P

Ik speel SNG Badugi en MTT Badugi. Traffic voor Badugi toernooien is niet geweldig natuurlijk, maar volume is niet het hoofddoel. Gewoon leuk pokeren wel :) Cashgamen daar doe ik niet aan, daar word ik instant tilt van, letterlijk.

Het leek me wel leuk om hier updates te plaatsen van welke toernooien ik gespeeld heb en af en toe een badugi hand te posten.

Qua BRM: er is geen BRM. Er zijn namelijk niet genoeg toernooien op één limiet om je daar aan te houden en het niveau per limiet verschilt eigenlijk helemaal niets. Dus ik speel alles van $2,20 tot en met $215. Jaja ziek ziek BI verschil. Sickos gonna euhm sicko :) Nah ja als er sats zijn dan, het zullen vnl. de 2.20 en 8.80 zijn die voorbij komen.

De games zijn zowel Fixed Limit als Pot Limit, Regular zowel als Turbo en er zijn KO varianten. Een derde van de spelers in je game zijn standaard regs, maar dat heeft tot nu toe nog niet echt nadelen gehad. In Badugi zijn notes op je tegenstanders echt heel belangrijk, dus het is eigenlijk wel een voordeel.

Als iemand tips heeft of een WERKENDE HUD kan vinden of andere progjes hoor ik het graag :)
  • 30 antwoorden
    • 1
    • 2