Idee voor verbetering aanbod PS, customhud / hm1 / hm2 filters aanbieden

• giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      Is het geen idee dat ps de community hm content gaat aanbieden op basis van je status?

Pro's en coaches gebruiken (volgens mij) allerlei filters om leaks op te sporen. Ten minste dat denk ik, ik zou best wel graag een top tweaked hud fullring nl400 willen hebben. Of een filter waarbij je echt kan fine tune in je leaks. De standaard dingen weten we wel of zijn eenvoudig zelf uit te zoeken.

Het aanbieden van iets dergelijks lijkt natuurlijk op leakbuster maar niet iedereen wil dit kopen, vooral voor beginnende spelers zou je dan filters/huds icm een handleiding aan kunnen bieden. Ik denk dat dit een enorme +EV aanvulling op het bestaande content zou zijn want volgens mij is zo iets er niet en via bv het holdem forum zijn mensen er ook niet echt happig op om hun hud instelling te delen.

Voor de verschillende statussen zijn er verschillende filters en huds beschikbaar. Je kan op deze manier dus indirect via je ps punten sparen voor een soort leakbuster.
  • 2 antwoorden
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      topidee:)
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Feitelijk kan dit met een paar 'simpele' stappen gerealiseerd kan worden. Denk aan:
      • Een paar artikelen over hoe je je database kunt analyseren
      • Een paar video's om dit in de praktijk te laten zien
      • Een uitgebreid stuk, geschreven door ervaren spelers op de verschillende limieten, waar de gebruikte HUD-instellingen worden doorgenomen en worden uitgelegd.

Met dit relatief kleine beetje content ben je er feitelijk al. Nu nog zien wie hier werk van willen maken. ;)

Toch vraag ik mij af tot hoe ver je dit kunt generaliseren, want een HUD blijft naar mijn idee toch ook deels persoonlijke voorkeur. Wat zet je er wel in en wat niet, hangt ook van je spel af denk ik.