Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL5, 99 CO steal vs BB

• timbo158
      timbo158
      Bronze
      BB is 41/10 vis en heb hem al meerdere keren zien donken met middlepair.
      Grote kans dat hij hier 8x heeft en dus raise ik voor value.
      Aangezien ik hem geen draws, maar juist middlepairs geeft door reads raise ik deze kaart weer.
      River bet hij opeens groter, maar had hem op 6x gezet en kon geen ander middlepair verzinnen dus besluit hem all-in te zetten voor max value.
      PokerStars - $0.05 NL (6 max) - Holdem - 5 players
      Hand converted by PokerTracker 3

Hero (CO): $6.13
      BTN: $5.00
      SB: $3.73
      BB: $11.67
      UTG: $6.06

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.05

Pre Flop: ($0.07) Hero has 9:heart: 9:diamond:

fold, Hero raises to $0.15, fold, SB calls $0.13, fold

Flop: ($0.35, 2 players) 8:club: 8:diamond: 6:spade:
      SB bets $0.15, Hero raises to $0.45, SB calls $0.30

Turn: ($1.25, 2 players) 7:spade:
      SB bets $0.20, Hero raises to $1.00, SB calls $0.80

River: ($3.25, 2 players) 4:heart:
      SB bets $1.35, Hero raises to $4.53 and is all-in, SB calls $0.78 and is all-in
  • 4 antwoorden
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Ik snap iets niet:
      " grote kans dat hij hier 8x heeft, dus ik raise voor value" ?? Das knap :)

Je bedoelde vast 6x

Ik moet zeggen dat ik het een beetje overplayed vind...tenzij je weet dat hij hier gaat afstacken met een 6x hand...

De raise op de river vind ik zeker niet goed, aangezien een hand zoals 56 je nu ook beat heeft...maar ik zie die 6 echt niet zó vaak in zijn range hoor. Zeker niet zoals de hand nu verloopt.

Ik call de flop, call de turn en overweeg zelfs een fold op de river.
    • timbo158
      timbo158
      Bronze
      Heb hem de hand hiervoor op een 2J9 board met 69s hetzelfde zien doen. Toen was het alleen call/call/call voor mij.
      De river is imho overplayed omdat ik geen value uit minder ga halen met een raise.
      Maar als ik hem op een middlepair zet, die hij niet gaat folden, is flop en turn toch ok?
      River was misschien ook wel een fold omdat zijn donk opeens van klein naar groot gaat.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door timbo158
      Heb hem de hand hiervoor op een 2J9 board met 69s hetzelfde zien doen. Toen was het alleen call/call/call voor mij.
      Moet je de volgende keer er wel bij zetten he ;)

Wat je ook verder erbij kan zetten zijn; aantal handen van je tegenstander, AFq averaged, AFq Flop, Donk%, WTSD% en heleboel andere statistieken wat relevant is.

Ik zie toch te vaak alleen VPIP/PFR gegeven worden waar men totaal niets mee kan omdat je vraag meestal over de Turn/River gaat terwijl die 2 stats een meerwaarde hebben in het preflop gedeelte

Ik denk dat ik de Flop groot raise maar de Turn iets van minraise hopend dat ie naar mij toe checked op de River. Als ie de River zo klein donked denk dat ik op zijn best call want een raise is gewoon minEV op zo'n board

Calldown kan ook vooral hoe de board zich ontwikkelt op de T & River
      Mvg,
      Gerv
    • timbo158
      timbo158
      Bronze
      Ok Gerv bedankt.

Ik zal kijken of ik meer info kan geven. In dit geval had ik maar 29 handen op Villain dus geen echt sample voor iets als WTS en zette ik dat 41/10 er meer bij als grove indicatie wat voor speler het is. Donkflop % stat staat niet in mijn HUD want die krijg ik er niet in, misschien nog maar eens proberen.
      Maar ik snap je strekking wel van meer toepasbare info bij handen posten, ga er op letten!