NL5, KJs CO vs BU 3bet

• timbo158
      timbo158
      Bronze
      UTG en MP zijn 2 vissen, dus wanneer hun folden wordt mijn PFR wat wijder om van de blinden te stealen.
      Aangezien UTG of MP heel de tijd in de pot zitten en ik geen hand krijg, heb ik al een poosje niks gespeeld.
      Ze folden allebei en ik krijg KJs, std raise.
      CO speelt 13/9 over 45 handen en 3bet mij.
      Dit is al de 2e x achter elkaar. De vorige x precies hetzelfde, hele tijd geen hand gehad en dus niet kunnen spelen doordat de vissen in de pot zaten. Folden de vissen, open ik voor het eerst ===> 3bet.
      Nu doet villain precies hetzelfde en ben ik het beu en besluit een 4bet te maken.
      Villain called en ik hit TP.
      Verdere verhaal is dat ik niet kan folden, alhoewel ik natuurlijk vermoedt dat hij AK heeft.

PokerStars - $0.05 NL (6 max) - Holdem - 6 players
      Hand converted by PokerTracker 3

BTN: $7.47
      SB: $5.00
      BB: $3.12
      UTG: $4.66
      MP: $3.61
      Hero (CO): $6.42

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.05

Pre Flop: ($0.07) Hero has J:diamond: K:diamond:

fold, fold, Hero raises to $0.15, BTN raises to $0.45, fold, fold, Hero raises to $1.10, BTN calls $0.65

Flop: ($2.27, 2 players) 6:heart: K:club: 9:club:
      Hero checks, BTN bets $1.74, Hero calls $1.74

Turn: ($5.75, 2 players) 7:heart:
      Hero checks, BTN checks

River: ($5.75, 2 players) 9:spade:
      Hero checks, BTN bets $2.55, Hero calls $2.55
  • 1 antwoord
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door timbo158
      CO speelt 13/9 over 45 handen en 3bet mij.
      Dit is al de 2e x achter elkaar. De vorige x precies hetzelfde, hele tijd geen hand gehad en dus niet kunnen spelen doordat de vissen in de pot zaten. Folden de vissen, open ik voor het eerst ===> 3bet.
      Nu doet villain precies hetzelfde en ben ik het beu en besluit een 4bet te maken.
      Ik vertrouw meer op de 13/9 dan de P% kans dat ie een 3bettable hand heeft tegen jou. Denk dat een bluff4bet af en toe kan maar denk dat dit suicidaal is op de micro's want deze speler speelt wel heel erg nit deluxe

Anyways de Flop kan je zo spelen of 1/3 pot betten oid. Denk dat villain nooit AK heeft wanneer turn x/xb gaat dus denk dat ik de River bet mits ie vaker called dan dat ie zelf slechters bet

Mvg,
      Gerv