Nl 10 - Aq

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      call ik hier zijn 4bet shove? villian opent 40% van ze handjes in LP, dus met AQ loop ik hier ruimschoots op voor. mijn 3bet is dan ook voor value, maar ik denk dat villian hier vaak Jx en Qx handjes en handjes als T9 etc. pf al gaat folden na mijn 3bet.

hij besluit te 4betten, en gezien zijn resterende stack en het feit dat hij pf vrij loose stealt, besluit ik te callen. ik zal hier regelmatig tegen PP's aanlopen, maar ik denk dat villian hier met handjes als AT of AJ ook shoved.

ik moet 2,65 bijleggen om een pot van 4,65 te winnen, dus krijg odds van 1,75: 1 , wat betekent dat ik hier 36% equity moet hebben voor de call.. ik denk dat ik dat hier wel heb?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $10
      BU:
      $3,65

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with A:spade: , Q:spade:
      6 folds, BU raises to $0,30, Hero raises to $1,00, BB folds, BU raises to $3,65 (All-In), Hero calls $2,65.

Flop: ($7,40) K:diamond: , 4:spade: , 4:club:
      Turn: ($7,40) 3:diamond:
      River: ($7,40) T:club: (2 players)

Final Pot: $7,40
  • 2 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Tegen een short stack kun je AQ hier nooit folden. Tegen een hypertighte range van JJ+, AQ+ heb je al de benodigde 36% equity. Maar hij gaat hier als BU vs SB met een hoop slechtere handen loose all-in. Je call zal hier altijd EV+ zijn. Nice hand. Het feit dat hij zo een kleine stack heeft, doet ook vermoeden dat hij een slechte speler is en dit eventueel met crap doet. (De 40% openraise vanuit LP kun je niet betrouwbaar gebruiken na slechts 26 handen)
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      Tegen een short stack kun je AQ hier nooit folden. Tegen een hypertighte range van JJ+, AQ+ heb je al de benodigde 36% equity. Maar hij gaat hier als BU vs SB met een hoop slechtere handen loose all-in. Je call zal hier altijd EV+ zijn. Nice hand. Het feit dat hij zo een kleine stack heeft, doet ook vermoeden dat hij een slechte speler is en dit eventueel met crap doet. (De 40% openraise vanuit LP kun je niet betrouwbaar gebruiken na slechts 26 handen)
      That's all there is to say :) NH