Klein vraagje

• KBE91
      KBE91
      Totaal
      Hey,

Mijn vraag is , kan je nog altijd de 50$ gratis startkapitaal krijgen als je al een depoist hebt gedaan op de room dat je het kan ontvangen ?
      Mijn vrouw wil nu ook beginnen met poker en heb haar deze site aangeboden. Komt zij ook in aanmerking voor de 50$ gratis ? Aangezien wij samen wonen.

Ik hoor het graag
  • 10 antwoorden
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Hey KBE,

Ik geloof dat zelf storten voordat je je $50 startkapitaal krijgt vaak een probleem geeft. Weet dit niet 100% zeker, maar zou het niet riskeren. Met een beetje geduld heb je binnen een dag of 2 á 3 de $50.

Het is zeker mogelijk voor andere personen binnen een huishouden om een $50 startkapitaal te krijgen. Aangezien dit via hetzelfde IP-adres zal binnenkomen bij PokerStrategy zal deze tweede account vrijwel zeker een ID-check krijgen, om aan te tonen dat het wel echt een ander persoon is dat om een startkapitaal vraagt. Dit om fraude te voorkomen, uiteraard.

Als het dus echt een ander persoon is die het startkapitaal aanvraagt, en je kunt dit bewijzen, dan is er geen probleem. Bij twijfel zou het kunnen zijn dat het startkapitaal geweigerd wordt.
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
      Hey KBE,

Ik geloof dat zelf storten voordat je je $50 startkapitaal krijgt vaak een probleem geeft. Weet dit niet 100% zeker, maar zou het niet riskeren. Met een beetje geduld heb je binnen een dag of 2 á 3 de $50.

Het is zeker mogelijk voor andere personen binnen een huishouden om een $50 startkapitaal te krijgen. Aangezien dit via hetzelfde IP-adres zal binnenkomen bij PokerStrategy zal deze tweede account vrijwel zeker een ID-check krijgen, om aan te tonen dat het wel echt een ander persoon is dat om een startkapitaal vraagt. Dit om fraude te voorkomen, uiteraard.

Als het dus echt een ander persoon is die het startkapitaal aanvraagt, en je kunt dit bewijzen, dan is er geen probleem. Bij twijfel zou het kunnen zijn dat het startkapitaal geweigerd wordt.
      Hey ,

Dank u zo zeer zit ik niet in met het startkapitaal zoals je aangeeft in 2a3 dagen zou het haalbaar zijn. Mijn zorg was meer dat van mijn vrouw. Een ID check kan zeker en vast. Dank u voor het antwoord.
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Denk dat het van de goodwill van de site afhangt.
      Ik kon in elk geval geen $50 startkapitaal meer krijgen (rejected) op Poker770 nadat mijn vrouw daar ook al $50 gekregen had.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey KBE91,

Het is inderdaad wel mogelijk om het startkapitaal aan te vragen wanneer je vrouw dat graag wilt. Zoals Viper aangeeft zal er dan wel voor een ID-check gevraagd worden. Deze wordt dan door een speciale afdeling behandeld.

Wanneer je zelf al speelt bij een room waar je begonnen bent met een storting kun je daar het startkapitaal niet meer ontvangen. Wel kun je dit alsnog aanvragen bij een van de andere beschikbare pokerrooms. Zorg er daarbij wel voor dat je onderstaande link gebruikt zodat je juiste downloadguide hebt voor het startkapitaal

Rene
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Het is inderdaad wel mogelijk om het startkapitaal aan te vragen wanneer je vrouw dat graag wilt. Zoals Viper aangeeft zal er dan wel voor een ID-check gevraagd worden.
      Ik zie iets anders: namelijk dat (onafhankelijk van die ID check) je startkapitaal ronduit geweigerd kan worden.

Dit is wat ik destijds van support kreeg :

...

Helaas heeft Poker770 de overboeking van het $50 startkapitaal niet geaccepteerd. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat jij of een ander familielid daar al een account geopend heeft.

Wij kunnen hier helaas niets aan veranderen, omdat de uiteindelijke beslissing bij Poker770 ligt.

Je kunt echter wel een van onze andere pokerrooms uitkiezen en daar het $50 startkapitaal ontvangen. Een overzicht van alle beschikbare pokerrooms en de bijbehorende handleidingen voor het aanmaken van een account vind je hier:

...
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey,

Ja dat klopt! De pokerroom doet onafhankelijk van ons ook een controle en kan besluiten een aanvraag voor het startkapitaal alsnog af te wijzen, ook al geven wij aan dat de account door ons goedgekeurd is. Uiteindelijk ligt deze beslissing bij de pokerroom.
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ViperPP
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Het is inderdaad wel mogelijk om het startkapitaal aan te vragen wanneer je vrouw dat graag wilt. Zoals Viper aangeeft zal er dan wel voor een ID-check gevraagd worden.
      Ik zie iets anders: namelijk dat (onafhankelijk van die ID check) je startkapitaal ronduit geweigerd kan worden.

Dit is wat ik destijds van support kreeg :

...

Helaas heeft Poker770 de overboeking van het $50 startkapitaal niet geaccepteerd. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat jij of een ander familielid daar al een account geopend heeft.

Wij kunnen hier helaas niets aan veranderen, omdat de uiteindelijke beslissing bij Poker770 ligt.

Je kunt echter wel een van onze andere pokerrooms uitkiezen en daar het $50 startkapitaal ontvangen. Een overzicht van alle beschikbare pokerrooms en de bijbehorende handleidingen voor het aanmaken van een account vind je hier:

...
      Uhm, hier staat toch gewoon dat het WEL op een andere room kan? Dit bevestigt het antwoord van Lanfear. Dat het startkapitaal ronduit geweigerd wordt als de ID-check goedgekeurd wordt is dus onzin. Alleen als de ID-check niet goedgekeurd wordt zal het startkapitaal geweigerd worden. In de reactie die jij kreeg van support staat duidelijk dat het op een ANDERE room wel gestort kan worden.
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Zal mijn vrouw de leerstof laten leren en de quize laten maken. Als ze er door is een ID Check en een room uitkiezen. Wie niet waagt niet wint ^^ Zelf zou ik haar op poker 770 laten spelen. Maar voor deze room moeten we nog even wachten dacht ik ? Ik denk dat deze room wel geschikt zal zijn voor haar. Ook moeten we nog een Neteller account aanmaken dat ze niet afhankelijk is van mij. Mochten ze weigeren bij 770 , kan zij het startkapitaal dan ook ergens anders laten depoisten ? Of moet ze de quize helemaal opnieuw doen ?
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Uhm, hier staat toch gewoon dat het WEL op een andere room kan? Dit bevestigt het antwoord van Lanfear. Dat het startkapitaal ronduit geweigerd wordt als de ID-check goedgekeurd wordt is dus onzin. Alleen als de ID-check niet goedgekeurd wordt zal het startkapitaal geweigerd worden. In de reactie die jij kreeg van support staat duidelijk dat het op een ANDERE room wel gestort kan worden.
      Ik had het over de room zelf die het startkapitaal kan weigeren, ondanks dat het voor PStrat ok is. De ID-check was prima, maar daarna weigerde 770 van de $50 te geven omdat mijn vrouw daar ook al de $50 gekregen had.
      En daar ging het toch ook om: kan je zowel zelf als je vrouw de $50 krijgen op dezelfde room. Voor PStrat kan het wel, maar of de concrete room het zelf toelaat is af te wachten.
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KBE91
      Mochten ze weigeren bij 770 , kan zij het startkapitaal dan ook ergens anders laten depoisten ? Of moet ze de quize helemaal opnieuw doen ?
      Als het bij 770 wordt geweigerd kun je gewoon een andere room kiezen, zonder de quiz opnieuw te maken. :)

Ik denk dat de verdenking op fraude voor zo'n pokerroom groter is wanneer er 2x iemand met het zelfde IP-adres op dezelfde pokerroom een $50 startkapitaal wil hebben, ongeacht de ID-check. Wellicht zijn ze hier voorzichtig mee en weigeren ze sowieso elke 2e startkapitaal van hetzelfde IP-adres bij Poker770, dat kan. Maar er zijn nog andere geschikte pokerrooms waar je dan voor je $50 terecht kunt.

Het heeft weinig meerwaarde voor een man en vrouw om precies op dezelfde pokerroom te spelen. Je speelt niet graag tegen elkaar, en als je met elkaar speelt krijg je mogelijk verdenking op collusion, etc.