Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL25 top set

• Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Is de optie c/c en c/r de turn beter omdat de implied zo ziek zijn als de turn blankt en ik nu face up speel?
      Of liever donken hier?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.25(BB) Poker Stars
      Hero ($32.47)
      BB ($55.76)
      UTG ($25)
      UTG+1 ($27.55)
      CO ($11.99)
      BTN ($24.90)

Dealt to Hero T:diamond: T:spade:

UTG raises to $0.75, UTG+1 calls $0.75, fold, BTN calls $0.75, Hero calls $0.65, fold

FLOP ($3.25) 7:spade: 5:heart: T:heart:

Hero checks, UTG checks, UTG+1 bets $2.20, BTN calls $2.20, Hero raises to $8.10, UTG folds, UTG+1 folds, BTN folds

Hero shows T:diamond: T:spade:

Hero wins $9.41
  • 7 antwoorden
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      denk dat c/c c/r altijd precies rept wat je hebt. imean, wat ga je overcallen op deze flop wat je op een blank turn erin gaat shippen :P

bovendien zijn er weinig blank turns, dus ter protectie zal ik hier bijna altijd flop raisen. ook met aqhh/ajhh overigens, omdat je 1pair hands enzo gewoon voor een beslissing stelt voor hun stack in principe.

vind een donk @ de flop niet echt super, doordat je zelf Topset hebt is t best lastig voor anderen om toppair te hebben namelijk, en donken 4way ziet er monsterlijk uit anyway ^^
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Thanx, maar jij vind dit de beste play wel?
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sjors777
      Thanx, maar jij vind dit de beste play wel?
      yeah, min of meer heb iknet argumenten gegeven waarom ik de rest niet zo goed vind. dit is gewoon beste te balancen met al je draws
    • timbo158
      timbo158
      Bronze
      Note maken of eventueel mental note maken (kan ik niet want ik vergeet het toch) en vaker c/raisen met air gutshots tegen deze villain.
      Dat je geen actie krijgt op c/raises met je sets licht er dan niet aan hoe je die hand speelt, maar eerder hoe je andere handen NIET speelt.
    • martijnde666
      martijnde666
      Silver
      Zit zeker wel iets in wat Timbo hier zegt, heb dit ook bij mezelf eens nagegaan en het blijkt dat ik alleen to pairs en sets c/r op de fliop, dit is heel erg exploitable als de regs mn c/r flop % gaan bekijken, ik moet meer gaan c/r spelen met sterke draws, blufs tegen gasten die er veel op folden en TPTK om dit % een beetje te verhogen zodat dit niet nuts betekend.
    • Pakichu777
      Pakichu777
      Bronze
      Ik zou geen tptk c/r, ik denk dat je je range gepolariseerd wilt houden bij een c/r (net als je 3bet range), dus bluffs (waaronder draws) en value handen. Ik weet niet of je een tptk kan c/r voor value tegen regs, als ze shoven moet je vaak folden, zonde van je tptk.
    • K2AA72
      K2AA72
      Gold
      NH... ik zou de turn raise net ietsjes groter doen, 10 ofzo, dan heb je net minder dan de pot over als je één call krijgt... anders moet je de turn overshoven...