4nl T8s

• lomyst
      lomyst
      Bronze
      IPoker No-Limit Hold'em, $0.04 BB (6 handed) - IPoker Converter Tool from FlopTurnRiver.com

MP ($5.23)
      CO ($2.32)
      Button ($4.03)
      SB ($4.16)
      Hero (BB) ($5.78)
      UTG ($8.77)

Preflop: Hero is BB with 10, 8
      4 folds, SB bets $0.10, Hero calls $0.08

Flop: ($0.24) 9, 10, 5 (2 players)
      SB bets $0.18, Hero calls $0.18

Turn: ($0.60) J (2 players)
      SB bets $0.42, Hero calls $0.42

River: ($1.44) 2 (2 players)
      SB bets $1, Hero folds

villain lijkt me een redelijke 23/20 reg... steelt 35%.. ik 3bet niet omdat dit heerlijk speelt in positie... hij bet 3x erg snel... hoe speel ik dit?
  • 6 antwoorden
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      3 keer snel betten wil niet altijd iets zeggen, sommige spelers spelen altijd heel snel. Flop en turn lijkt me goed en vrij standaard en ik zou tegen unknown 23/20 reg hier river ook folden. Je hebt slechts second pair met weake kicker. Om hier te callen moet het al een ongelooflijke postflop maniac zijn dus IMO goede fold river.
    • tabacca
      tabacca
      Bronze
      goeie fold denkik, aan zijn lines te zien valuebet hij hier elke straat en je hand is zo goed niet. Zitten veel J's in zijn range en veel 10's die jou beaten, folden dus
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Ja dit is dus het probleem als je die handen ip gwn called vs een reg die kan barrelen.

Ik 3bet hier liever, hij zal niet verwachten dat je dit soort handen hier gaat 3betten en het is een hand die goed flopt.

As played is het gwn lelijk want je moet hier in een blindbattle opgeven met een geflopt tp. Ik bedoel gwn als dit een reg is barrelt hij hier ook een draw 3 maal. Maar die J gaat ook vaak in zen range zitten dus fold river is wss wel fine.
    • lomyst
      lomyst
      Bronze
      stel ik 3bet... gaan we hier dan broke op deze flop?
    • karatsj
      karatsj
      Bronze

Ondanks dat je dan tp zou floppen wil je deze flop zeker niet broke gaan. Bill bedoelt denk ik dat je hier mooie draws enzo mee kan floppen, je kan prf de pot al oppakken of je kan op een missed board de pot oppakken met een cont bet.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door lomyst
      Betere vraag is wat Villain's check/raising range ongeveer gaat worden

Als we dat weten + weten of ie uberhaupt check/called kan je gaan assessen of een cBet Flop nog wel verstandig is

Soms speel ik check back op T95r, soms maak ik een vBet want het ligt dus aan je tegenstander

Ik denk dat je de Turn soms je TP in een bluff kan veranderen als ie vaak bet/fold

Anders is dit fine maar o zo frustrerend, daarom kan een 3bet pre beter zijn

Mvg,
      Gerv