Meest depressieve hand

• Kepsert
      Kepsert
      Bronze
      Is al een tijd terug gespeeld (meer dan een jaar), maar wilde toch delen hoe het ging.

$7 - 6max SnG

Ik ben SB en raise 4BB met AA. BB callt.

Flop is AKK. Ik heb hier dus een full house.

Ik check naar hem toe en hij gaat all-in. Natuurlijk call ik dit.

Turn: 2

River: 2

Ik verlies tegen zijn 4 of a kind 2'en.

Dit was een van de redenen waarom ik een tijdelijke pauze van poker had genomen.
  • 3 antwoorden
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Zo, die hand heeft je wel enige tijd bezig gehouden zie ik, aangezien je hem nu nog weet... :f_eek: Maar wellicht lucht het toch nog op om er over te praten na al die tijd. ;)

Maargoed, dit soort dingen komen nou eenmaal voor bij poker, daar moet je mee leren leven. Zal niet de eerste keer zijn, en zeker niet de laatste...
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Hij heeft hier toch nog 0,15% equity. :D

Board:
      A :diamond: K :diamond: K :spade:

Equity Winst Split
      MP2 99.85% 99.80% 0.05% AA
      MP3 0.15% 0.10% 0.05% 22
    • Kepsert
      Kepsert
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
      Zo, die hand heeft je wel enige tijd bezig gehouden zie ik, aangezien je hem nu nog weet... :f_eek: Maar wellicht lucht het toch nog op om er over te praten na al die tijd. ;)

Maargoed, dit soort dingen komen nou eenmaal voor bij poker, daar moet je mee leren leven. Zal niet de eerste keer zijn, en zeker niet de laatste...
      Toendertijd had ik bijna geen geld, laat staan geld om te pokeren. Ik was blij als ik wat geld per maand overhield om wat mee te pokeren, en om dat dan zo te verliezen is niet de meest prettige manier :P

Gelukkig zit de situatie in het heden anders en raak ik minder snel op tilt door soortgelijke handen ^_^