Mijn flop agg is 3.44 en turn agg 2.3. Dit is redelijk in range maar op de hogere stakes denk ik wel te exploiten door goede regulars.

Ik vraag me af wat ik kan doen om deze agg stat op te krikken. Voor mijn gevoel check raise ik de turn eigenlijk alleen met een set waardoor er bijna altijd gefold wordt.

Aggression
Agg Factor Aggression factor is calculated (Bet + Raise) / Call, checking or folding has no effect

Flop OOP donk ik redelijk balanced voor mijn gevoel (donkbetpercentage is 11) als je alleen flopped sets gaat donken zit je denk ik een stuk lager. Dus ik donk regelmatig mijn nutflushdraws (voor value van slechtere fd)/ middle pair good kicker / top pair good kicker.

Flop IP raise ik mijn nutfd/oesd en als speler te veel cbet en ik denk dat ik het board kan spelen en mijn tegenstander kan outplayen op de turn. Mijn flopraise percentage is 11%

Turn OOP tja ik weet niet wat ik hier dus kan doen om mijn agg omhoog te krijgen.

Turn IP ga ik alleen betten als tegenstander veel cbet en weinig turnbet icm lage wtsd.

Wat kan ik nou het beste aan mijn turn bluf/semibluf range toevoegen?