Pointsshop-promo: 5x Gold, 3x Platinum en 1x Diamond Packages te winnen!

• Nordin
      Nordin
      Bronze
      Onze  PokerStrategy.com Pointsshop biedt je een eenvoudige manier om direct een hogere status te bereiken, zonder dat je hiervoor vele uren moet grinden. In de Pointsshop kan je StrategyPoints kopen, waardoor je de hogere statussen ineens kan bereiken. Die hogere statussen geven jou dan weer toegang tot nog meer artikelen, video's, coachingsessies en meer. 

Van 1 tot en met 31 maart, houden wij een Pointsshop promotie waarin jij jezelf een flinke boost kan geven door een statusupgrade te winnen in onze raffle.

Hoe gaat het in zijn werk?

• Koop de SilverSilver status en maak kans op een van de 5 GoldGold statusupgrades.
      • Koop de GoldGold status en maak kans op een van de 3 PlatinumPlatinum statusupgrades.
      • Koop de PlatinumPlatinum status en maak kans op 1 DiamondDiamond statusupgrade.

De raffle vindt plaats na het ten einde komen van deze promotie, waarna wij de winnaars persoonlijk op de hoogte zullen stellen. 

Opmerking: De gewonnen packages zijn drie of twaalf maanden geldig, afhankelijk van de duur van het package dat je gekocht hebt om in aanmerking te komen voor deze promotie.

Wij wensen alle PokerStrategen veel succes!

Points shop
  • 8 antwoorden
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Kijk goed dat ik het gister niet gekocht heb, koop gelijk zilver voor 12 maanden vandaag of morgen als me geld binnen is :) en dan maar hopen op 12 maanden gold, altijd fijn zo'n update naar gold voor niets!
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Rik, op welke room speel je, en is dat account getrackt?

Het is namelijk heel simpel om de Silver status te halen met een getrackt account. Je hoeft slechts 1 SP per dag te halen, 10 dagen in één maand, en je krijgt 10x10 bonus SP = 100 SP = Silver. Zelfs met een hele kleine bankroll op bijv. een room als William Hill en even 10 dagen een x aantal handjes spelen ben je er al. ;) Just saying.

Niet dat $49 voor een jaar nou zo veel is, maar toch. ;)
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
      Rik, op welke room speel je, en is dat account getrackt?

Het is namelijk heel simpel om de Silver status te halen met een getrackt account. Je hoeft slechts 1 SP per dag te halen, 10 dagen in één maand, en je krijgt 10x10 bonus SP = 100 SP = Silver. Zelfs met een hele kleine bankroll op bijv. een room als William Hill en even 10 dagen een x aantal handjes spelen ben je er al. ;) Just saying.

Niet dat $49 voor een jaar nou zo veel is, maar toch. ;)
      Ik weet het....ik heb wel een aantal rooms getracked, maar vind ze echt bagger geen traffic etc.. en wil me nu gewoon op pokerstars concentreren waar ik speel en op mijn game en niet teveel bezig zijn om elke maand maar mijn punten binnen te moeten halen en weer even op een andere room met andere software te moeten spelen.

Ik heb bijvoorbeeld nog 25 euro op titan, die geeft mij steeds tickets omdat ik er een tijdje gespeeld heb en daar had ik afgelopen maand dan ook geprobeerd om met die sng's wat punten binnen te halen, een aantal gewonnen en opgebouwd naar 25 euro, maar begin er niet meer aan, wil nu mijn focus op mijn spel houden en niet teveel worden afgeleid door steeds verschillende software etc...

Wacht nog steeds tot iemand mij helpt om mijn pokerstars account tracked te maken, maar komt maar niemand X(
      Dat was perfect geweest, maarja wat doe je eraan!

Iniedergeval bedankt voor de tip Xpload1989!
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door rikvlierhuis
      Wacht nog steeds tot iemand mij helpt om mijn pokerstars account tracked te maken, maar komt maar niemand X(
      Dat was perfect geweest, maarja wat doe je eraan!
      Uhm, op wie zou je dan wachten? Ik denk dat je nog lang kunt wachten, want retracken op Stars wordt niet gedaan. PokerStars heeft er namelijk niks aan, zij zouden alleen maar geld verliezen als ze je laten retracken door PokerStrategy. ;)
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Ja daarom, weet ook niet op wie ik wacht haha!
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey iedereen,

De promotie zit er op en de winnaars zijn bekend. In totaal gaven we 5x de Gold status, 3x de Platinum status en 1x de Diamond status weg aan negen deelnemende Pokerstrategen.

De winnaars kunnen inmiddels al profiteren van hun verhoogde status en werden persoonlijk op de hoogte gesteld. Jammer genoeg zat er dit keer geen Belg of Nederlander bij.

Niettemin gefeliciteerd aan de winnaars!

Groetjes,

Tim
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Jammerrrrrrrrrr
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      WPT/PP heeft ook een redelijk goede traffic voor je denk ik. En FTP als ze weer terugkomen misschien ook wel weer.