Directe VIP Upgrade en 100% tot $1.000 Relead Bonus

• Nordin
      Nordin
      Bronze

Directe VIP Upgrade en 100% tot $1.000 Relead Bonus

Als je tenminste 3000 WPT Points haalt binnen 30 dagen nadat je een account aangemaakt hebt, dan wordt jouw account geupgraded naar het Palladium VIP level en kom je in aanmerking voor een 100% tot $1,000 reload bonus (Bonus Code: VIPBONUS1000)

Zodra je de 3.000 WPT Points gehaald hebt en je VIP-upgrade gekregen hebt, heb je twee weken de tijd om de reloadbonus te gebruiken met de bonuscode VIPBONUS1000. Je hebt 90 dagen de tijd om de bonus vrij te spelen.

Stuur voor de directe VIP-upgrade even mailtje naar: vip@palladiumlounge.com

De directe VIP-upgrade en de $1.000 reloadbonus is beschikbaar voor alle nieuwe spelers die zich voor het einde van april 2012 via PokerStrategy.com aanmelden.

Bonus Code: VIPBONUS1000

Om de releadbonus van 100% tot $1,000 te activeren hoef je slechts de VIPBONUS1000 code in te vullen als je de reload maakt. Je speelt de bonus vrij met 10 WPT Points/$1 bonus, wat neerkomt op 20% rakeback. De bonus zal in twee delen van $500 gereleased worden. Je hebt 90 dagen de tijd om de hele bonus vrij te spelen.

Registreer je nu op WPT Poker!

LET OP: Gebruik bij je aanmelding de bonuscode PSVIP500! De bonuscode voor de reloadbonus is pas geldig zodra je de 3.000 WPT Points verzameld hebt.

Gerelateerde onderwerpen

WPT Poker: Promoties & Informatie
  • 53 antwoorden
    • hopeletron
      hopeletron
      Bronze
      dus voor die reload bonus moet je dan 1000 dollar storten die tweede keer ?
    • Acesus
      Acesus
      Bronze
      het maakt niet uit hoeveel je stort. Over dat bedrag krijg je een bonus die je ook weer moet vrij spelen ;)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door Acesus
      het maakt niet uit hoeveel je stort. Over dat bedrag krijg je een bonus die je ook weer moet vrij spelen ;)
      Je kunt ook minder dan $1.000 storten. Als je bijvoorbeeld $300 stort voor de reloadbonus, dan krijg je nog eens een extra bonus van $300, net zoals bij de first deposit bonus eigenlijk.

Voor de volledige bonus van $1000, moet je inderdaad een reload van $1000 maken.

Zorg er wel voor dat je de account aanmaakt via de downloadguide en bij het aanmelden dus de bonuscode PSVIP500 gebruikt:

Wanneer wil je de overstap gaan maken?
    • hopeletron
      hopeletron
      Bronze
      ben men neteller account aan het in orde brengen dus daar moet ik nog even op wachten.

maar als ik de overstap maak dan ga ik wel voor de volle 500 gaan :D .

ik vermoed dat de meeste games dollar zijn ipv euro ?
      ik speel voornamelijk 6max omaha 50nl op unibet.
    • hopeletron
      hopeletron
      Bronze
      niet gewacht en overgemaakt op men moneybookers.
      dus van de moment dat ik het heb ga ik naar WPT gaan.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door hopeletron
      niet gewacht en overgemaakt op men moneybookers.
      dus van de moment dat ik het heb ga ik naar WPT gaan.
      De games op het PartyPoker netwerk lopen inderdaad in $ over het algemeen zoals je al vermoedde.

Alvast veel succes! :s_cool:
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Het maakt niet uit of je voor euro of dollar registreert voor je toernooien, het wordt volgens mij voor dezelfde koers omgerekend qua inkoop als uitbetaling toch? Ik denk dat euro enkel wat gunstiger is voor uitbetalen naar je bankrekening.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door JanJB
      Het maakt niet uit of je voor euro of dollar registreert voor je toernooien, het wordt volgens mij voor dezelfde koers omgerekend qua inkoop als uitbetaling toch? Ik denk dat euro enkel wat gunstiger is voor uitbetalen naar je bankrekening.
      Yup. De omrekening van buy-in en uitbetaling vindt tegen dezelfde koers plaats. Wat het gunstigste is ligt een beetje aan de situatie denk ik. Als je Neteller account bijvoorbeeld in $ is, en je gebruikt die voornamelijk voor je transfers, dan is een $ account handiger denk ik.
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Ik ben van plan hier altijd te blijven, de software is voor mij het fijnst. Ha eindelijk weer een status;)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Ja direct upgrade naar silver en ik ga er vanuit morgen al meteen gold?
      Hoe ging je eerste dag? Alles goed verlopen?
    • cazzz
      cazzz
      Bronze
      Op hoeveel procent rakeback kom je uit met de standaard rakeback,de fdb en de reload bonus samen ?
      Fdb en reload maximaal.

Daarover zit nog die gladiator bonus toch?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Cazzz,

De berekening verschilt een beetje afhankelijk van wat je plan is op termijn. Wil je bijvoorbeeld ook Gemstones verzamelen, of gaat het alleen puur om de rakeback van de bonussen?

Ik zal het hier proberen op te splitsen:

Rakeback bonussen:
      First deposit bonus: Met 3.000 WPT points heb je de bonus van $500 vrijgespeeld (= $1.500 rake)
      Reloadbonus: 10.000 WPT points zijn genoeg voor deze bonus van $1.000 (=$5.000 rake)

Hiermee heb je dus voor $6.500 aan rake, $1.500 aan bonus vrijgespeeld = 23% rakeback voor alleen de bonus, exclusief je VIP-points.

WPT Points inwisselen
      Daarnaast heb je dan dus 13.000 WPT points verzameld. Voor 10.000 Points kun je een bonus van $1.000 kopen. -> is totaal van $2.500 aan bonus.

Echter, voor 20.000 points kun je ook een bonus van $3.000 kopen, dus rakebackwise is het verstandiger om daar dan nog voor door te spelen, zodat je in totaal op $4.500 aan bonus komt.

Top250
      Bij 15.000 StrategyPoints in een maand zou je normaal gesproken $100 per maand moeten ontvangen.

Gladiator
      De gladiator levert zo'n 20% extra rakeback op.

Gemstone promotie
      De gemstone promo levert ongeveer 10% extra rakeback op.

Stel je gaat voor de bonus van $3.000 bij 20.000 WPT Points (=$10.000 rake),

Dan heb je alleen in bonussen dus
      $3.000 (WPT Points)
      $500 (first deposit bonus)
      $1.000 (reload bonus
      -------------- +
      $4.500 aan bonussen.

= 45% rakeback aan bonussen, exclusief de gladiator promotie, gemstone promotie, Top250 promotie (en de diamond status :s_cool: )

Afhankelijk van je volume kan het ook aantrekkelijk zijn om verder te sparen voor een grotere bonus dan de $3.000 bonus.

Zo krijg je bij 40.000 points, $7.000 aan Pointsbonus (=35% RB voor je WPT points alleen)
      100.000 points = $20.000 aan pointsbonus (=40% RB voor je WPT points alleen)
      300.000 points = $75.000 aan pointsbonus (=50% RB voor je WPT points alleen)

Meer info vind je ook in de gemstone thread: Gemstones bij WPT poker
      of je kunt mee even aanspreken op skype :s_cool:
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Ja direct upgrade naar silver en ik ga er vanuit morgen al meteen gold?
      Hoe ging je eerste dag? Alles goed verlopen?
      Jup. Mwa verlies veel handen waarin ik voorlig in pushfoldfase. Zelfs vier keer op rij preflop AI verloren met azen. Weten jullie zeker dat de room niet rigged is:p?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Ik zal het voor de zekerheid nog een keer gaan navragen :s_biggrin:
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      wordt de status automatisch geupdate nadat je de 3000 punten haalt, na 30 dagen, of moet je het ergens melden?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Om direct zeker te zijn van de upgrade kun je, zodra je de 3000 WPT Points verzameld hebt, het beste even een mailtje sturen naar: vip@palladiumlounge.com

Zij zullen je dan direct handmatig upgraden wanneer de upgrade nog niet doorgevoerd is
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      zal ik doen
      hetzelfde mail adres als bij party, voor palladiums dus ?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
      zal ik doen
      hetzelfde mail adres als bij party, voor palladiums dus ?
      Si, WPT en Party zijn more or less gelijk, behalve het feit dat veel leden via WPT wel tracked kunnen spelen :s_biggrin:
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      mailtje gestuurd en het is een uurtje later geregeld