Ik ben opnieuw begonnen met nog maar 5 dollars op pokerstars account en met een totaal andere opzet dan wat ik voorheen hanteerde. namelijk spelen met grotere bedragen dus scared money en soms maar spelen van 1 tot 2 toernooien op 1 dag en te veel MTTs spelen, en ook nog zonder planning of berekening van hoeveel ik kan missen om aan een MTT te spelen. Hierbij wil ik niet meer dan 1% van de winst van een maand gebruiken. en ik deed ook niet veel aan studie en analyse.
Nu richt ik me meer op SitnGos en speel minimaal 4 toernooien per dag en wil daarmee een goede bankrol opbouwen als het lukt tenminste

en als het niet lukt ja dan is het jammer dan. maar ik wil wel mijn uiterste beste doen en blijven doen om alles er uit te halen.
opzet is 2 uur max spelen en rest van tijd is studeren analyseren.
begonnen bij limiets van 0.25 cent toernooien van 45 man.
na 20 dollar winst geschoven naar 1 dollar 45man
na 85 dollar winst gegaan naar 1.5 dollar 27 man, ben dit blijven spelen tot ik genoeg winst heb om door te gaan naar de 3.5 dollar 27 man.
heel af en toe speel ik MTTs van 1.1 dollar buyin rebuy waarbij 30K gegarandeerd is, beste prestatie was bijna 1331ste bij 15000 spelers en 18 dollars winst.
Het gaat in de eerste plaats om de kennis in je hoofd super te krijgen, daarna kan de rest volgen dat is mijn mening. ALs het je niet lukt om winsten te maken met 5dollar bankrol per maand met buyins van 0.25 cent. waarom zou het wel lukken met grotere bedrag waarbij je verliezen alleen kunnen toenemen. ik zie sommige dat sommige spelers bijna 2k verlies hebben en toch nog bij de 2,5 dollar buyings door blijven spelen, omdat ze enkel en alleen denken van ik wil te snel upmoven en grotere winsten maken. men denkt vaak alleen maar ana grote winsten maken. maar niet aan minimaliseren van je verliezen. en 2de reden is dat beginnen heel laag. voordeel heeft dat er heel veel vissen zitten, waar je makkelijk veel geld kan winnen. Je gevoel en je kennis wordt dan beter ontwikkeld zonder dat je grote verliezen aan het lijden bent, en zo ga je groeien, tot je winsten wel toenemen.
indien je bankrol helemaal verloren is gegaan, dan hoor je beter eerst de rest van de maand af te maken door alleen studie, en bij nieuwe begin van de maand weer met 5 of 10 dollars bankrol beginnen. tot je de super kennis in je hoofd krijgt en het bewijs is dan de groei van je winsten, en zo kan je stap voor stap naar andere limiet gaan spelen.
wat ik bedoel te zeggen is, ga eerst voor kennis vergaren, en probeer je verliezen zo laag mogelijk te houden. als je winsten groeien dan pas ga je doorschuiven naar boven, en meteen weer terug schuiven als je winsten afneemen voorbij een bepaalde level.
ik hoop binnenkort door te gaan naar de 3.5 buyings