ALLLOALLLO - Nieuwe weg ingeslagen

• allloalllo
      allloalllo
      Bronze
      Ik ben opnieuw begonnen met nog maar 5 dollars op pokerstars account en met een totaal andere opzet dan wat ik voorheen hanteerde. namelijk spelen met grotere bedragen dus scared money en soms maar spelen van 1 tot 2 toernooien op 1 dag en te veel MTTs spelen, en ook nog zonder planning of berekening van hoeveel ik kan missen om aan een MTT te spelen. Hierbij wil ik niet meer dan 1% van de winst van een maand gebruiken. en ik deed ook niet veel aan studie en analyse.

Nu richt ik me meer op SitnGos en speel minimaal 4 toernooien per dag en wil daarmee een goede bankrol opbouwen als het lukt tenminste :) en als het niet lukt ja dan is het jammer dan. maar ik wil wel mijn uiterste beste doen en blijven doen om alles er uit te halen.

opzet is 2 uur max spelen en rest van tijd is studeren analyseren.
      begonnen bij limiets van 0.25 cent toernooien van 45 man.
      na 20 dollar winst geschoven naar 1 dollar 45man
      na 85 dollar winst gegaan naar 1.5 dollar 27 man, ben dit blijven spelen tot ik genoeg winst heb om door te gaan naar de 3.5 dollar 27 man.
      heel af en toe speel ik MTTs van 1.1 dollar buyin rebuy waarbij 30K gegarandeerd is, beste prestatie was bijna 1331ste bij 15000 spelers en 18 dollars winst.

Het gaat in de eerste plaats om de kennis in je hoofd super te krijgen, daarna kan de rest volgen dat is mijn mening. ALs het je niet lukt om winsten te maken met 5dollar bankrol per maand met buyins van 0.25 cent. waarom zou het wel lukken met grotere bedrag waarbij je verliezen alleen kunnen toenemen. ik zie sommige dat sommige spelers bijna 2k verlies hebben en toch nog bij de 2,5 dollar buyings door blijven spelen, omdat ze enkel en alleen denken van ik wil te snel upmoven en grotere winsten maken. men denkt vaak alleen maar ana grote winsten maken. maar niet aan minimaliseren van je verliezen. en 2de reden is dat beginnen heel laag. voordeel heeft dat er heel veel vissen zitten, waar je makkelijk veel geld kan winnen. Je gevoel en je kennis wordt dan beter ontwikkeld zonder dat je grote verliezen aan het lijden bent, en zo ga je groeien, tot je winsten wel toenemen.
      indien je bankrol helemaal verloren is gegaan, dan hoor je beter eerst de rest van de maand af te maken door alleen studie, en bij nieuwe begin van de maand weer met 5 of 10 dollars bankrol beginnen. tot je de super kennis in je hoofd krijgt en het bewijs is dan de groei van je winsten, en zo kan je stap voor stap naar andere limiet gaan spelen.

wat ik bedoel te zeggen is, ga eerst voor kennis vergaren, en probeer je verliezen zo laag mogelijk te houden. als je winsten groeien dan pas ga je doorschuiven naar boven, en meteen weer terug schuiven als je winsten afneemen voorbij een bepaalde level.

ik hoop binnenkort door te gaan naar de 3.5 buyings
  • 42 antwoorden
    • allloalllo
      allloalllo
      Bronze
      Grafiek tot nu toe na nieuwe opzet. Vernieuwt op 15-04-2012

• allloalllo
      allloalllo
      Bronze
      VANDAAG 15 APRIL 2012 BIJGEWERKT

in april begonnen met 4.5dollar 180man in weekend, ben 2de en 4de geindigd op zaterdag en vandaag zondag. Ik heb toch veel fouten gemaakt, doordat ik niet de tijd nam om na te denken over de beslissingen. daardoor maakte ik de fouten. ik moet dit dus afleren. al heb ik beste resultaat behaald door in 5 dagen maar te spelen in april en zelfs de totale winst te verdubbelen. toch ben ik teleurgesteld dat ik al die fouten heb gemaakt. ik moet nog leren mezelf onder control houden wanneer ik aan de finale tafel zit en wanneer het erg goed lijkt te lopen.

ik heb de resultaten grafiek vandaag bij gewerkt.

Ik ben dus begonnen me 5 dollar bankroll. ik zit nu op een wins van bijna 370 dollars. ik ga nu in weekend de 4.5dollars 180man spelen en doordweeks de 27man 3.5 dollars.

Wat denken jullie? ben ik op de goede weg,kijkend naar de resultaten
    • allloalllo
      allloalllo
      Bronze
      Ben van plan om ook binnenkort sitngo programma te kopen en mee te oefenen. zijn er andere tips voor me wat ik kan verbeteren of doen?

dank jullie allemaal voor de feedback.
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Hier moet ik natuurlijk een bolletje achterlaten :D ken wel niks van sit en go's dus kan je niet helpen .
    • Sokzel
      Sokzel
      Bronze
      Succes + Bol, held.
    • allloalllo
      allloalllo
      Bronze
      Oscar10 hier ben ik enkel en alelen serieus. hier zie ik er uit als einstein en niet als AlloaLLo.

op andere forum, klik op link hieronder, zie ik en blijf ik wel de alloallo, die prettig gestoord is.

ALLO ALLO ff voorstellen
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      weet ik wel, maar ben ook wel benieuwd naar jouw serieuze kant :D
    • Bollebeertje
      Bollebeertje
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door allloalllo
      Ben van plan om ook binnenkort sitngo programma te kopen en mee te oefenen. zijn er andere tips voor me wat ik kan verbeteren of doen?

dank jullie allemaal voor de feedback.
      Hey allloalllo,

Leuk en goed van je dat je een blog bent begonnen. Ik speel zelf ook SnG's maar dan de 18-mans
      Wat betreft je sitngo programma denk ik dat je SNGWizard bedoelt om ICM te berekenen? Kijk eens op de website van HEM, daar staan diverse aanbiedingen om het programma vrij te kunnen spelen. Je moet dan x-aantal loyaltypunten halen via een pokersite. Ik zelf ga dit op Everest doen, voordeel daarvan is dat ik én tracked ben op PokerStrategy én via HEM kan spelen.

Goodluck!

BolleBeertje
    • 3BetMe4Free
      3BetMe4Free
      Bronze
      whahahhahahaaha BAAS
    • allloalllo
      allloalllo
      Bronze
      Wat houd een bolletje in? mij zegt het iets over een bolletje als een soort broodje die je kan eten.

Iedereen heeft het over bolletje, ik wil na al het gepieker weten wat dat is.
    • allloalllo
      allloalllo
      Bronze
      Vandaag 4 sitngos gespeeld.
      2x $3.5 27man 1ste en 6de geeindigd
      2x $1.5 27 man 2de en 10de geeindigd
      Genoeg gespeeld. nu even niet meer spelen en wat anders gaan doen.
      morgen is er weer nieuwe dag en nieuwe kansen.
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      Als iemand een reactie in andermans blog post komt dit in het "Jouw poker blogs" te staan en ziet deze persoon jouw blog als jij iets post en kijkt hij :D
    • allloalllo
      allloalllo
      Bronze
      Bollebeertje ja die programma bedoelde ik ook. de sitngo wizard. helaas ben ik bij al die sites al ingeschreven. dus dat houdt op voor mij.

Oscaar10 dank je wel voor het volgen van mijn posts en ook voor het typen van je berichten. je lijkt mij een trouwe fan.

Nogmaals wat houdt een bolletje in?
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Nogmaals wat houdt een bolletje in?
      Lees één post boven je laatste post:

Oorspronkelijk gepost door TurboHenk
      Als iemand een reactie in andermans blog post komt dit in het "Jouw poker blogs" te staan en ziet deze persoon jouw blog als jij iets post en kijkt hij :D
    • allloalllo
      allloalllo
      Bronze
      Vandaag heb ik bad beats te verwerken. op cruciale momenten kreeg ik grote pech. .
      2 x pocket AA eerste keer deed ik een raise dacht ik waarbij ik 2 spelers meekreeg. die gozer calt met 9Ts na 6BB raise.
      bij 2de keer wilde ik het verbeteren en ik reraisde veel hoger zodat er maar 1 speler overblijft. kwam ook uit zoals gepland. helaas die speler krijgt een flush via een backdoor.
      Gelukkig zijn er zulke visjes die geven het geld aan de goede spelers, maar soms winnen zij ook helaas zoals in de 2 HANDEN hieronder. je kan klikken op de links om de handen bij replayers te zien afspelen.

hand1 AA vs T9s vs JJ

Hand2 AAvs 77

Ondanks 2 Bad beats toch afgesloten met kleine verliesje van 1,17 dollar.
      7 toernooien gespeeld. 5x 27man $1.5 en 2x 27man $3.5
    • allloalllo
      allloalllo
      Bronze
      Heey boys and girls, ben ik goed bezig of ben ik verkeerd bezig.

Kan iemand wat typen en zeggen wat ik kan verbeteren?
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      hand1 AA vs T9s vs JJ
      Ik maak er 240 preflop van. En uw bet op de flop is ook wat te laag. Ik maak er toch minstens 2/3 pot van.

En 2e hand is gewoon een push preflop.
    • allloalllo
      allloalllo
      Bronze
      Volgens artikel op deze site had ik met 9BB moeten raisen. er waren namelijk 4 limpers.

Bij één limper voor je, raise je naar 4 big blinds.
      Bij 2 of 3 limpers voor je, raise je naar 5 big blinds.
      Wanneer er voor ons al 4 of meer limpers waren, dan raise je naar 9 big blinds, maar beperk je de range naar 99+ en AQ+.

dus hier maakte ik die fout door laag te raisen en de T9s mee te krijgen.

Na de flop had ik wel 75% kans om te winnen van de 2 spelers. das 2 op de 3 winnen. oftwel 1 van de 4 verliezen.
      Bij 2de hand had ik na de flop 85% kans om te winnen,
      al met al wel tevreden met de keuzes die ik gemaakt heb.

Ik probeer vaak de spelers met grote handen niet af te schrikken en weg te jagen, want dan vergroot je stack niet. door ze in de val te lokken kan je al hun stack pakken. daarom doe ik niet vaak allins preflop. door constant zelfde bets te doen weten ze nooit of je nou sterke hand hebt of zwakke hand. vooral als je met pocket AA wint en ik heb preflop zoals altijd zelfde preflop raise gedaan, weten ze daarna nooit meer of ik weer zo grote hand heb en gaan ze vaak folden als ik bluf.
    • Bollebeertje
      Bollebeertje
      Bronze
      Ik denk dat je die hand gewoon moet vergeten omdat hij verder goed gespeeld is. Je wilt namelijk juist dat T9s mee gaat en al helemaal JJ! Ik denk dat als je 9bb gaat raisen dat je toch wel supersterk overkomt.

Zoals je zelf ook al zegt heb je op de flop nog steeds 75% kans om de hand te winnen. Pre-flop was dit niet heel anders. Zelf zou ik op de flop tussen 1/2 en 2/3 hebben gebet, zo kan je hun op de turn meteen all in zetten.
      Het is gewoon jammer hoe de hand is verlopen.