vraag $ 50,- vrijspelen

• pokerliz
      pokerliz
      Bronze
      Hoi,

Ik ben bezig met het spelen op Everest met de $ 50,- die ik heb gekregen van PS.
      Weet iemand of ik bij Everest kan zien hoeveel dagen ik nog heb om dit vrij te spelen ?
      Ik heb weleens op partypoker gespeeld en daar kon je goed zien hoe ver je gevorderd was met het vrijspelen van een bonus.
      Ik kan bij Everest enkel zien hoeveel Summit Points ik reeds heb verdient maar niet hoeveel dagen ik nog over heb.
      Volgens de regels heb je 120 dagen de tijd om 1000 summit points te halen.
  • 5 antwoorden
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Ik speel er zelf niet dus weet niet of er een 'transaction history' te vinden is? Daar zou dan de datum tussen moeten staan waarop jij je 50 dollar ontvangen hebt. Een andere optie is door te kijken naar http://nl.pokerstrategy.com/home/ en dan op het pijltje voor Everest klikken. Daar kan je de dag terugvinden waarop je eerste strategy punten binnen zijn gekomen. Hier kan een speling van een dag of 2 zitten.

Of anders een ticket sturen naar support of zij kunnen nakijken op welke dag het overgeboekt is.

http://nl.pokerstrategy.com/home/support/

Groetjes
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Pokerliz,

Omdat het startkapitaal een speciale soort bonus is, kan deze niet direct in de software worden weergegeven met de tijdslimiet voor het vrijspelen. Ik heb even voor je gekeken en je hebt het startkapitaal op 12 februari ontvangen.

Je hebt 120 dagen de tijd voor het verzamelen van de 1.000 Summit Points. Dus als je voor jezelf als grens begin juni aanhoudt, dan zou het goed moeten zijn en heb je nog een beetje marge :s_cool:
    • pokerliz
      pokerliz
      Bronze
      Hoi allen,

Hartstikke bedankt voor de info, 12 feb. dus begonnen met het vrijspelen hiervan.
      Ik haal nu 10 summit points per dag ongeveer, dus dat gaat zeker lukken.
      Uhm tenzij ik broke ga natuurlijk maar sta al sinds het spelen in de plus via de mss strategie dus dat zit wel goed :-)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door pokerliz
      Uhm tenzij ik broke ga natuurlijk
      hey! Daar doen we niet aan hier he!

:s_biggrin:
    • drlrz1
      drlrz1
      Bronze
      Er zijn wel veel meer fishes te vinden in de (omaha) cash-game tafels van Everest dan in bv. Pokerstars, en persoonlijk vind ik het heel duidelijk (structuur, betten,...) in vergelijking met bv. PartyPoker.