simpele HUD voor STT's

• MuM111
      MuM111
      Bronze
      Ik wil me deze maand gaan focussen op de 10 mans turbo's,
      heb het even gehad met cashgames :facepalm:

Alles wat ik lees van de HUDS gaan over meerdere regels met allerlei stats, die gebruik ik ook voor de cashgames.
      Nu heb ik HM2 en wil eigenlijk een simpele HUD met 2 regels.
      1e regel uiteraard naam en handen
      2e regel zou ik in ieder geval VPIP en PFR nemen.
      Wat zouden volgens jullie voor STT's belangrijke stats zijn die je meteen wil zien?
      Kun je HUD ook aanpassen aan aantal spelers wat nog aan tafels zit, bvb stats bij 6 of 3 spelers left?

Bvd
  • 6 antwoorden
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Ik gebruik dezelfde HUD voor MTT als voor STT. Essentieel is inderdaad wel dat je groepeert naar aantal volk aan tafel. Stats voor 7-10m, stats voor 4-6 en stats voor 2-3. Deze laatste is minst nuttig omdat je niet enkel minder handen hebt, maar omdat je gewone reads hier belangrijker worden.

Stats:
      * Notes - Player Short - Hands - M
      * VPIP - PFR - 3bet% - AF
      * Attempted to Steal - Fold to Steal
      * CBet% - Fold to CBet
    • MuM111
      MuM111
      Bronze
      Dank je Viper voor je antwoordt.
      Ga dit weekend even kijken voor de groepering van aantal spelers left, heb HM2 nog niet lang dus moet even uitvogelen waar dit zit.

Voor de stats ben ik er nog niet helemaal uit, speel nu op de $1 bij PP en moet de stats nog opbouwen dus wil nog niet teveel in beeld, leidt alleen maar af.

Als iemand nog opties of suggesties heeft voor de STT zie ik ze graag =)
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Ik gebruik wel PokerTracker. Weet niet of HM ook kan groeperen op basis van aantal spelers.
    • MuM111
      MuM111
      Bronze
      Ja, HM kan ook groeperen.
      Heb dit in weekend ingesteld, alleen moet ik wat meer tijd investeren in HM en alle opties.
      Heb de HUD aangepast en nu heb ik ineens de naam volledig, was eerst de 4 eerste letters.

Volgend weekend maar eerst HUD goed afstellen.
      Maar goed nog week stats verzamelen en dan HUD aanzetten met wat bruikbare stats :f_biggrin:
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Ik gebruikte zeker in begin niet zoveel stats.

Denk dat je met iets als hieronder wel al een eindje komt:

(Abb. Name) / Hands
      VPIP / PFR / 3bet / C-bet / Steal%

Is echt standaard en ideaal voor een snelle indruk te hebben op spelers. Na een eindje zal je op sommige spelers al een paar honderd handen of meer hebben en dan zul je een mooie indicatie hebben van hoe ze beetje spelen.

Vooral de p/f fase is belangrijk en daar zijn reads/notes bijna belangrijker dan deze stats.
    • MuM111
      MuM111
      Bronze
      Dank je copymeisterr,

is kort en wat ik al in gedachte had.
      Moet alleen inderdaad wat meer notes gaan maken want dat wordt belangrijk in eindspel.