Vragen ivm add-ons en rebuys

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Hey iedereen,

Heb gezien dat er binnenkort een nieuwe toernooireeks - de MicroMillions - komt op stars. Dit zie ik natuurlijk helemaal zitten :) . Ben even aan het bekijken welke ik allemaal ga spelen en heb enkele vragen (over addons/rebuys).

Bijvoorbeeld event 1: 10c BI en REBUY MADNESS. Wat inhoud dat je 90 minuten lang ongelimiteerd kan rebuyen voor 10cent...

Hoeveel keer zouden we rebuyen? Je kan natuurlijk gewoon 100x rebuyen maar wat denken jullie dat zowat het beste is?

Een ander event daarin kan je rebuyen als je out bent. Wanneer is het handig om dit te doen? Of best gewoon leaven als je eruit bent? Of is dit handig tot een bepaald blindlevel?

En ivm addons, deze altijd nemen dus?
  • 7 antwoorden
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Gewoon eindeloos rebuyen, die toernooien gaan zoooo fishy zijn, lijkt me wel +EV.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
      Gewoon eindeloos rebuyen, die toernooien gaan zoooo fishy zijn, lijkt me wel +EV.
      lol eindeloos :D . Je hele roll ofwat? :P
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Ik weet niet hoe snel jij je roll op krijgt met rebuys van $0,10. Maar gewoon als je nog een stack boven de 20bbs hebt na een dubble rebuy zal ik dat sws doen!
    • MintberryC
      MintberryC
      Bronze
      punt is dat je 10k$ kan uitgeven aan rebuys zonder je chips 1 keer verloren te hebben, Goedemiddag...je kan dus een startstack van 1M chips kopen oid..

Ik denk dat het handig is om de chipleader van de tafel te zijn tegen al die vissen, maar daar zullen ook limitaties aan zitten qua hoeveelheid rebuys. geen idee wat het handigste is eigenlijk
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MintberryC
      punt is dat je 10k$ kan uitgeven aan rebuys zonder je chips 1 keer verloren te hebben, Goedemiddag...je kan dus een startstack van 1M chips kopen oid..

Dit.

Dus wat is het beste?
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Interessant! Heb me altijd al afgevraagd hoe een tornooi er zou uitzien mocht iedereen onbeperkt kunnen rebuyen ipv wanneer hij max. zijn beginstack heeft.
      Er is 1 groot probleem met onbeperkt rebuyen: qua uitbetaling kun je nooit meer dan 1st place of zowat 20% van de prijzenpot winnen. Je moet er dus nog altijd voor zorgen dat je significant minder uitgeeft dan dat.

Ivm rebuyen als je out bent: altijd doen natuurlijk, want da's bijna hetzelfde als gewone rebuy tornooien. De reden waarom je daar ook blijft rebuyen is dat de kost van de rebuy lager is dan de kost van de buy-in, voor eenzelfde aantal chips, want je betaalt geen fee op een rebuy.
    • Kweetet
      Kweetet
      Silver
      Voor de geïnteresseerden: Nick gaat dit onderwerp theoretisch behandelen in zijn coaching vrijdagavond.
      thread: Coaching vandaag (24 februari)