partypoker account closed

• iceteapeche
      iceteapeche
      Bronze
      Mijn partypoker account is net geclosed, omdat ik niet de goede naam had ingevuld bij registratie(als voornaam R en als achternaam E, snap er helemaal niks van maarja...). Is het nu bij een nieuw account mogelijk om die gekoppeld aan pokerstrategy te krijgen??
      Anders zou ik ook naar WPT poker kunnen gaan, maar daar werkt elephant dan weer niet toch?

iceteapeche
  • 8 antwoorden
    • iceteapeche
      iceteapeche
      Bronze
      bump
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey iceteapeche,

Ik heb je ticket hierover al beantwoord. :)

Maar voor de volledigheid; we raden iedereen toch aan de juiste gegevens in te vullen als je voor echt geld gaat spelen. Rooms moeten bijvoorbeeld voorkomen dat minderjarigen gaan pokeren of dat mensen meerdere accounts aanmaken om ten onrechte van bonussen etc. te profiteren. En dat is lastig te checken als iemand niet zijn echte persoonsgegevens invult.

Heb je trouwens al contact opgenomen met de support van PartyPoker, misschien zij nog voor verduidelijking kunnen zorgen. En misschien dat je hun de correcte gegevens kan doorgeven, en dat ze je account weer kunnen openen. Meerdere accounts op 1 room zijn namelijk niet toegestaan.

Over WPT Poker en de Elephant. Ik vermoed dat de Elephant deze room redelijk snel gaat ondersteunen, omdat er niet veel aanpassingen nodig zijn in vergelijking met PartyPoker.
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Ik kan je ook alleen maar aanraden om alle informatie die je naar de rooms doorgeeft allemaal zeer eerlijk door te geven. Bij de minste afwijking kunnen ze makkelijk je account gaan sluiten en dat is niet prettig zoals je waarschijnlijk zelf hebt ondervonden.

Als je je echt niet goed voelt bij het doorgeven van je persoonlijke gegevens zoals creditcards e.d. (want die dienen soms doorgestuurd te worden bij controle van bepaalde zaken), raad ik je zeer erg aan om een account aan te maken bij Monneybookers of bij Netteller. Dit is een soort van online bankrekening waar je doormiddel van een overschrijving (of creditkaart) geld kan opzetten. Zo hoef je geen kopies van je creditkaarten of dergelijk door te gaan sturen als je gaan uitcashen.

Ik dacht dat ik het even melde, want als je al moeite hebt om je naar door te geven aan een room, kan ik me inbeelden hoe moeilijk het gaat zijn om een kopie van je kaarten te gaan doorsturen :D

Have fun at the tables!!!
    • iceteapeche
      iceteapeche
      Bronze
      Heb al een account op moneybookers en ik vul ook altijd gewoon mijn echte gegevens in, daarom snap ik ook niet dat voor mijn voor en achternaam op partypoker maar 1 letter staat...
      Live support zei gisteren dat het niet mogelijk was om de naam te veranderen en dat ze mijn account daarom ging closen, zodat ik een nieuw account kon aanmaken met de goede gegevens. Ook zouden ze mijn bankroll naar mijn moneybookers account sturen, dus daar wacht ik nu eerst maar op.

iceteapeche
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hmm, hopelijk gaat het bij de nieuwe account dan wel goed en blijft die open. Zorg er wel voor dat je bij het aanmaken van de nieuwe account ook weer onze downloadguide volgt en de bonuscode PSVIP invult.

Stuur daarna even een ticket naar onze klantenservice, zodat we de naam voor PartyPoker voor je kunnen veranderen, zodat je StrategyPoints ontvangt en wij ook van onze kant nog even Party kunnen contacteren mocht het alsnog verkeerd gaan.

Rene
    • hopeletron
      hopeletron
      Bronze
      heb al gezien dat elephant werkt bij WPT poker, had dit ergens in een trhread gelezen.

elephant ondersteunt deze ook omaha ?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door hopeletron

elephant ondersteunt deze ook omaha ?
      Nee de elephant ondersteunt helaas geen Omaha games.
      Als Omaha speler zou ik je wel nog even willen wijzen op onze Omaha Equilab. Ik weet niet of je die al hebt? Meer info daarover vind je hier:

Rene
    • hopeletron
      hopeletron
      Bronze
      yep ken ik, zeker aan te raden :-)