Hello World!

• Peneloopee
      Peneloopee
      Bronze
      Haaaaii,

Ik ben Peneloopee en ik ben sinds vandaag lid van de PokerStrategy site geworden.

Ik speel voornamelijk Texas Hold'em NL op PokerStars. Verder ben ik lid van een Pokerclub in real live. Ik speel team rankingtoernooien en ook maandelijkse toernooien alsmede qualificatietoernooien voor oa. BPS (Belgian Poker Series).

De reden waarom ik lid geworden ben van deze site is dat ik mijn spel wil verbeteren en winst wil gaan behalen in de toekomst. Misschien ook pokervriendschappen :-)

Ik heb ook een blogsite: passie voor pokeren, waar ik sinds vorig jaar regelmatig een pokerblog op schrijf.

Eigenlijk wil ik van mijn hobby mijn werk gaan maken, maar dan moet ik nog heel veel leren :-)

Ik ben een fan van Pappe_Ruk (Joep vd Bijgaart) en probeer hem te volgen bij zijn belangrijke toernooien. Gewoon omdat hij aardig is voor zijn fans. Hij heeft mijn gunfactor.

Pokergroet,
      Peneloopee
  • 2 antwoorden
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Hehe, veel succes! Leuk dat je pappa_ruk een leuke pokeraar vind. Gamblewhitme, een coach hier op deze site, kan genoeg vertellen over hem, hij speelt er namelijk af en toe online tegen!
    • Robbie825
      Robbie825
      Bronze
      Succes Peneloopee! Je kunt ook fan van mij worden, maar dan moet je wel sterke zenuwen hebben! Iedereen kan van poker zijn beroep maken, al moeten de meesten van ons er wel een baantje naast hebben. Ik win nu gemiddeld een dollar of 5 per maand. Nog net niet genoeg om van rond te komen....LOL!!! Maar we zijn op weg. Hoe meer pokerdollars, hoe minder arbeidsdollars. Succes! :D