Mansion 50 Free

• Yoki123
      Yoki123
      Bronze
      Hallo,

Ik heb zojuist de quiz gehaald en met geregistreerd bij Mansion poker. Heb al mijn gegevens correct ingevuld, maar heb een andere e-mail adres bij Mansion gebruik, dan hier bij pokerstrategy geregistreerd staat. Nou zou ik graag willen weten of dit problemen kan opleveren en ik dit dus zou moeten veranderen.

Groeten!!
  • 6 antwoorden
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Heb de 50 usd ontvangen op mansion. Maar hoe kan ik ernu mee spelen. Hoe zet ik ze nar mansion zelf om er mee te spelen??

greetz elrio
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elrio
      Heb de 50 usd ontvangen op mansion. Maar hoe kan ik ernu mee spelen. Hoe zet ik ze nar mansion zelf om er mee te spelen??

greetz elrio

Is intussen al gelukt.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Nou zou ik graag willen weten of dit problemen kan opleveren en ik dit dus zou moeten veranderen

Zolang je persoonlijke gegevens overeenkomen moet dit geen probleem zijn.

Nou zou ik graag willen weten of dit problemen kan opleveren en ik dit dus zou moeten veranderen.

Stap 4 - Boek de $50 handmatig naar Poker

Nadat de $50 startkapitaal is overgeboekt naar je Mansion account, kun je naar "Cashier" gaan en het geld overboeken van je huidige Mansion account balance naar de Poker account balance om hiermee poker te kunnen spelen.

1. Klik op het volgende symbool bij de Cashier:

Cashier »

2. Bovenaan in het Cashier scherm kun je je Mansion account zien waar je de $50 op hebt ontvangen. Je moet nu dit geld overboeken naar je poker account door te klikken op "Move funds to Poker".
    • marcdehark
      marcdehark
      Bronze
      ik heb netjes binnen de 48 uur mijn 50 dollar ontvangen op mansion en daar ben ik erg blij mee. Ik ben lekker aan het spelen geslagen en het gaat wel lekker. Ik ben alleen erg benieuwd hoe ik kan checken hoeveel punten ik al heb verzameld. Hiermee bedoel ik de bonuspunten die ik nodig heb om de $100 bonus te clearen. Dus nogmaals, waar ik kan ik die puntenscore zien?

groeten,
      marcdehark
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Deze kun je terugvinden onder "My account" of je kunt dit even navragen bij de live support van Mansion, die kunnen dat zo voor je opzoeken.

Veel succes aan de tafels!
    • Virus22
      Virus22
      Bronze
      das waar ja ik was 1 week" te vroeg" met account activeren anders had ik die 100 bonus ook gehad. Ik dacht na 2200 punten geluks vogel :p