Hm 2 kopen enkele vragen

• KBE91
      KBE91
      Totaal
      Hey,

Ik zou Hm2 willen kopen. Welke raden jullie mij aan ? De small stakes version ? Omdat ik niet hoger dan 50 nl speel ( ben daar eigenlijk nog niet ) Ook vraagje inverband met kopen. Als ik deze koop via hun website krijg je de key via mail ? Of krijg je een doos thuis gestuurd ? Zouden jullie mij nog software aanraden ?

Ik hoor het graag !

Groeten
  • 3 antwoorden
    • Varune
      Varune
      Silver
      Als je niet verwacht snel boven nl50 te komen dan is de smallstakes versie goed genoeg. (Updaten naar high-stakes versie kost je dan paar dollar meer, maar bespaart je eerst 30 ofzo)

Code krijg je inderdaad via mail opgestuurd, en anders staat hij op je account op hun site.

Verder hoor ik lovende woorden over Pokertracker 4, hier heb ik zelf alleen geen ervaringen mee.
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door Varune
      Als je niet verwacht snel boven nl50 te komen dan is de smallstakes versie goed genoeg. (Updaten naar high-stakes versie kost je dan paar dollar meer, maar bespaart je eerst 30 ofzo)

Code krijg je inderdaad via mail opgestuurd, en anders staat hij op je account op hun site.

Verder hoor ik lovende woorden over Pokertracker 4, hier heb ik zelf alleen geen ervaringen mee.
      zizo ik heb de small stake version gekocht. Nu wachten op mijn key. Dank u voor de snelle reactie.
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      Succes ermee! het is inderdaad wel even zuiniger om eerst de small stakes te kopen voordat je NL50+ speelt kan het ook nog wel een lange tijd duren.