Weg na een all in

• ssacr
      ssacr
      Bronze
      Ik speel net een cashgame, 0,02/0,05. Ik sta na 100 handen 3 $ winst. Komt een all in, ik verlies en die persoon is gelijk weg. Dit is me vaker gebeurt en vnl. met chinezen. Ik doe dit zelf nooit omdat het zwakte is en niet eerlijk voelt.

Of is dit een slimme chinees?
  • 20 antwoorden
    • daanvdw
      daanvdw
      Bronze
      geniale thread hha :D smerige chinezen
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Het is een cashtafel... je mag weg gaan wanneer je wil
    • Pakichu777
      Pakichu777
      Bronze
      lol :p racist ban
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Hit and Run noemen ze dat. Het mag maar wordt niet zo op prijs gesteld.
    • ssacr
      ssacr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
      Het is een cashtafel... je mag weg gaan wanneer je wil
      Dat snap ik ook wel, opvallend dat dit vaak met chinezen is, en ik vind het zelf min of meer not done. Spelen geen hand, wat ze hebben pushen ze en daarna weg. Dit was niet zo'n geval trouwens.
    • ssacr
      ssacr
      Bronze
      ben trouwens geen racist. Iedereen is gelijk, alle leven is kostbaar, beetje zo
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Speelde op rush altijd zo.
      Not done, who cares (ast ma opbrengt :P )
      MSS/SSS strategy
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Tegenwoordig kun je nog weinig echt hit en run spelen... En het moet niet uit hoeven maken dat iemand hit en runt. Je called een shove met 60BB ook alleen met de juiste kaarten en heb je gemist pech. Ik heb minder problemen met chinezen dan met russen (behalve als ik mijn babi pangang moet aftikken)... Misschien is het beter dat je zelf bij bepaalde winst van tafel gaat. Alleen zo kan je groeien.
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
      Speelde op rush altijd zo.
      Ik speelde op Rush ook altijd zo: 1 hand spelen en dan snel naar een andere tafel :D
    • kardago
      kardago
      Bronze
      het is inderdaad Hit en Run
      zie het wel vaker en het zijn meestal geen goede spelers
      en heb er geen last van als je allin gaat maar het niet uit tegen wie het is
      ik neem aan dat je een goeden hand had toen je allin ging.en als je dan verlies
      kan gebeuren bij poker gaat het om de juiste beslissing maken op het juiste moment
      mocht je dan als nog verliezen is niet leuk maar het wat een goede beslissing en dat telt
      op de lange termijn

you try to be the king but the ace is back
    • Ipponmaster
      Ipponmaster
      Bronze
      Tegenwoordig kun je nog weinig echt hit en run spelen... En het moet niet uit hoeven maken dat iemand hit en runt. Je called een shove met 60BB ook alleen met de juiste kaarten en heb je gemist pech. Ik heb minder problemen met chinezen dan met russen (behalve als ik mijn babi pangang moet aftikken)... Misschien is het beter dat je zelf bij bepaalde winst van tafel gaat. Alleen zo kan je groeien.
      Jammer dat babi pangang geen chinees gerecht is :p
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Ipponmaster
      Jammer dat babi pangang geen chinees gerecht is :p
      Who fucking cares... je koopt het toch vaak bij een chinees? :P
    • ssacr
      ssacr
      Bronze
      Doen chinezen niet vooral patat tegenwoordig dan? ( en weggaan na een all in :) )
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Gold
      Misschien is het beter dat je zelf bij bepaalde winst van tafel gaat. Alleen zo kan je groeien.
      De tafels waar ik winst heb, neig ik niet zo snel weg te gaan dan de tafels waar het niet zo lekker draait hoor.
      Het is niet "toevallig" dat je aan die bepaalde tafel winst maakt.

Ik vind die hit and run fish ook irritant, maar om dat dan meteen te gaan koppelen aan een nationaliteit vind ik *diepezucht*, ieder zijn strategie...
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Zelfs op de beste tafels heb je variance... als je met 4 BI winst op den duur niet weggaat heb je het risico dat je weggedonkt wordt of het wegtilt... tenminste... dat gebeurt bij veel spelers. En waarom zou je blijven zitten als er honderden tafels zijn waar je kunt plaatsnemen. Beter dan een beetje vrijstellen toch?
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Gold
      Zelfs op de beste tafels heb je variance... als je met 4 BI winst op den duur niet weggaat heb je het risico dat je weggedonkt wordt of het wegtilt... tenminste... dat gebeurt bij veel spelers. En waarom zou je blijven zitten als er honderden tafels zijn waar je kunt plaatsnemen. Beter dan een beetje vrijstellen toch?
      Ben het hier echt totaal niet mee eens.
      Ik vind de redenen nogal subjectief, zodra de tafel vol met fish zit die tegen jou hun geld willen wegdonken, waarom zou je dan jezelf moeten beschermen tegen wat dan ook?
    • Tailyn
      Tailyn
      Bronze
      Ik kan zo één twee drie geen artikelen vinden, maar veelal zijn dit chinezen die in 'loondienst' met bepaalde charts spelen die winstgevend zijn. Aangezien bots niet toegestaan zijn, is dit een menselijke variant hierop.

Aangezien robotten niet kunnen denken leaven zij gelijk de tafel ipv dat ze wachten tot de volgende BB.

Mocht iemand hier nog wat publicaties over weten te vinden dan hoor ik dat graag.
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Tailyn
      Ik kan zo één twee drie geen artikelen vinden, maar veelal zijn dit chinezen die in 'loondienst' met bepaalde charts spelen die winstgevend zijn. Aangezien bots niet toegestaan zijn, is dit een menselijke variant hierop.

Aangezien robotten niet kunnen denken leaven zij gelijk de tafel ipv dat ze wachten tot de volgende BB.

Mocht iemand hier nog wat publicaties over weten te vinden dan hoor ik dat graag.
      Het enigste dat ik weet van chinezen en cheaten is dat ze eens een heel netwerk chinese colluders betrapt hebben. Zij werken vanuit een pakhuis ofzo..En ze hadden op de DON's toch enkele 100k verdiend.
      Zal eens kijken of ik het artikel nog terug vind.

http://www.learn2holdem.com/pokerstars/pokerstars-catches-bot-cheaters.htm
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
      Ben het hier echt totaal niet mee eens.
      Ik vind de redenen nogal subjectief, zodra de tafel vol met fish zit die tegen jou hun geld willen wegdonken, waarom zou je dan jezelf moeten beschermen tegen wat dan ook?
      Had er maandag een discussie over met een speler op NL1000. Aan tafel zaten 2 grote vissen die maar bleven reloaden. Uiteindelijk hadden de 4 regs aan tafel elk +400BB. Het is wel +EV om aan die tafel te blijven, maar na zo'n goede sessie wil je een setup 400BB deep tegen één van de andere regs vermijden. Om die reden wil je soms een goede tafel toch verlaten.
    • 1
    • 2