Nl 10 - Qq

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      pf lijkt me vrij standaard. flop call ik om eventuele blufs in de hand te houden. dat de BB hier check-callt baart me wel een beetje zorgen, zeker door zijn pf call en check-call flop. ik denk dan ook dat hij hier vaak met een PP zit. de vraag is dan of hij op dit droge board met een setje check-call flop check-raise turn speelt, of gewoon met een handje als 55 t/m 88 zit en niet gelijk de flop wil opgeven.

turn shoved de vis, en de vraag is of ik hier moet callen of folden. tevens met de gedachte dat de BB hier ook nog kan callen. wat is jullie mening?

Known players:
      Position:
      Stack
      BB:
      $8,99
      UTG1:
      $10,65
      Hero:
      $13,84

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP1 with Q:diamond: , Q:club:
      UTG1 calls $0,10, UTG2 folds, Hero raises to $0,50, 5 folds, BB calls $0,40, UTG1 calls $0,40.

Flop: ($1,55) 9:spade: , 4:diamond: , 2:heart: (3 players)
      BB checks, UTG1 bets $1,3, Hero calls $1,30, BB calls $1,30.

Turn: ($5,45) T:heart: (3 players)
      BB checks, UTG1 bets $8,85 (All-In), Hero raises to $12,04 (All-In), BB folds, Hero gets uncalled bet back (All-In).

River: ($23,15) 5:heart: (2 players)

Final Pot: $23,15
  • 1 antwoord
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Op de flop raise ik toch liever, een vis foldt nu eenmaal niet gemakkelijk zijn top pair. :)

As played kun je de turn wel callen. Je hebt nog weinig handen op hem en zijn postflop aggressie ziet er niet te passief uit, dus ga ik voor een call. Hij kan allerlei random 9x handen hebben. Heeft hij op de turn 2 pair gehit, dan heb je toch nog tien reserve outs.