[45 mans] KTo CL FT

• hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      Poker Stars, $3.19 Buy-in (400/800 blinds, 50 ante) No Limit Hold'em Tournament, 9 Players
      Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

BTN: 5,880 (7.4 bb)
      SB: 4,550 (5.7 bb)
      BB: 5,836 (7.3 bb)
      UTG+1: 4,800 (6 bb)
      UTG+2: 10,857 (13.6 bb)
      MP1: 10,318 (12.9 bb)
      Hero (MP2): 14,159 (17.7 bb)
      MP3: 7,220 (9 bb)
      CO: 3,880 (4.9 bb)

Preflop: Hero is MP2 with K T
      3 folds, Hero?

Hoe spelen we deze?

achter mij zitten alleen maar regulars
  • 6 antwoorden
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Ik fold deze.
      Waarschijnlijk minbetten. En iedereen onder 6bb callen indien die shoved?
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Lol folden, dit is snapshove. Zij moeten nitten=>jij moet loose zijn :P
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Easy shove indeed.
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      :evil: Ik krijg zoiets er dus niet in bij mezelf om dit te shoven.

Al mjn "slecht gekweekte" pokerskillz zeggen hier:"Als ik hier shove met KT, kunnen er nog 5 achter mij callen met Ax of een pp, en ben ik mijn bigstack-voordeel kwijt als ik verlies. Als ik shove en iedereen fold, ben ik amper wat chips rijker tov mijn stack. Als ik win, ben ik nogsteeds bigstack, maar dit heb ik ook door te folden en geen risico te nemen. Dus fold ik."

Meeeh, iemand een id hoe ik dit eruit krijg ?( :facepalm: :facepalm:
    • solartje
      solartje
      Bronze
      denk dat je je game meer moet aanpassen aan je stacksize.

had je hier 5k, dan zouden er al pak minder geneigd zijn om dit te shoven vanuit MP. Short en big is dit een snappush, avg is het al twijfel geval en kan ik me wel in een fold vinden.

je hebt hier 3x stack van de spelers na je, extra ships zijn minder waard, minraisen en elke <5bb callen. hoe het eruit krijgen (heb zelfde probleem),
      gewoon DOEN en kijken hoe je evbb/100 plots 3x zo hoog worden en je profits blijven stijgen en af en toe je vpip in het oog houden om zeker te zijn dat je na x tijd niet weer gaat nitten (trust me, je krijgt het nitty er niet easy uit)
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
      :evil: Ik krijg zoiets er dus niet in bij mezelf om dit te shoven.

Al mjn "slecht gekweekte" pokerskillz zeggen hier:"Als ik hier shove met KT, kunnen er nog 5 achter mij callen met Ax of een pp, en ben ik mijn bigstack-voordeel kwijt als ik verlies. Als ik shove en iedereen fold, ben ik amper wat chips rijker tov mijn stack. Als ik win, ben ik nogsteeds bigstack, maar dit heb ik ook door te folden en geen risico te nemen. Dus fold ik."

Meeeh, iemand een id hoe ik dit eruit krijg ?( :facepalm: :facepalm:
      Hoe kan je bigstack voordeel hebben als je deze niet gebruikt in deze spots probeer daar eens over na te denken.